תפריט עמוד

שפע אדרנלין ברכסי הפירנאים הספרדים

בלב הטבע הפראי של רכסי הפירנאים אפשר לטייל במגוון צורות וליהנות מפעילויות מלאות אקשן. ג'יפים, הליכה או טיול בשילוב נופש – בכל אחד מהטיולים הללו תיהנו מנופים נפלאים, אוכל מצוין והרבה אקשן מלהיב

רכס הפירנאים, בצפון-מזרח ספרד, מציע שלל אפשרויות טיול מרתקות בלבו של הטבע היפהפה. הנופים המרשימים, המים השופעים בכל פינה – נהרות, נחלים, אגמים ומפלים – היערות הירוקים, הכפרים הנעימים והאוכל הקטלוני המצוין, כל אלה מלווים את המטיילים ומעצימים את החוויה. ובתוך כל אלה אפשר להתנסות בפעילויות אקשן דוגמת רפטינג, מגלשת הרים, ג'יפים והליכה.

הטיולים של MEDRAFT בפירנאים הספרדים מגוונים הן מבחינת אורך והן בסוג החוויות שהם מציעים. מטיולי ג'יפים, דרך טיולי הליכה ועד טיולים המשלבים נופש. וכמובן, לא שכחנו ביקור בברצלונה התוססת, שסיור בה מוסיף להנאת הטיול.

אז איך תרצו לטייל ברכס הפירנאים?

טיול ג'יפים
הפירנאים הם גן עדן לאוהבי הטבע, וטיול ג'יפים באזור מאפשר להכיר את שכיות החמדה שהאזור מציע: דרכים הרריות, תצפיות נוף מרהיבות, אגמים ומפלים, קניונים ויערות. הטיול כולל ביקור בכמה מאתרי הטבע המרשימים ביותר בפירנאים, כמו שמורת אורדסה, קניון האניסקלו ושמורת אגואס טורטס. ומי שלא יכול בלי אקשן ייהנה מרפטינג על נהר הפיירסה וגלישה מסחררת במגלשת הרים הארוכה מסוגה בעולם. הטיול מסתיים בסיור בברצלונה.

טיול ג'יפים עם נופש
בסיומו של טיול ג'יפים בטבע הפראי של הפירנאים ניתן להוסיף יומיים בעיירת נופש מקסימה על חוף הים או בברצלונה מלאת החיים.

טיול הליכה
טיול הליכה של MEDRAF ברכס הפירנאים מאפשר ליהנות מהטבע הקסום באופן ישיר, לנשום את האוויר הצלול, להתמלא בשקט מסביב. הטיול נועד לאוהבי לכת, שאינם מחפשים מסעות גיבוש מפרכים, אלא נהנים מהליכה קלה עד בינונית, במשך כארבע עד חמש שעות ביום, עם תנאי לינה טובים ובקבוצות קטנות של 4 עד 12 משתתפים.

הנה כמה מהאטרקציות המחכות לכם בפירנאים הספרדים:

שמורות טבע ירוקות, עם שפע של מים ונופים עוצרי נשימה
תצפיות נוף מקסימות
ביקור בכפרים אותנטיים ועיירות עתיקות
הליכה לאורך קניונים מרשימים
רפטינג בנהר
גלישה במגלשת טובוטרוניק במסלול הארוך ביותר בעולם


ביקור בברצלונה: בירת קטלוניה היא אחת הערים המרתקות באירופה, שבין אתריה המפורסמים נזכיר רק אחדים: שדרת רמבלס המפורסמת, הרובע הגותי העתיק, שוק האוכל המרתק והבניינים והפארק שעיצב האדריכל הנודע ובן העיר, אנטוניו גאודי.

כתבה פרסומית


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.