תפריט עמוד

שערוריית ארנולד שוונרצנגר בפרסומת לחברת תעופה

האם אין גבול לטעם רע בפרסום? אם לשפוט מפרסום באתר האינטרנט של חברת התעופה ספיריט איירליינס – אפילו השמיים הם לא הגבול. המודעה החדשה עושה שימוש בסיפור הפרידה המתוקשר של השחקן ומושל קליפורניה לשעבר ארנולד שוורצנגר מאשתו בעקבות הפרסום כי יש לו ילד בן עשר מאישה שעבדה במשק הבית של המשפחה. במודעה נראית מנקה סקסית בלבוש מינימלי ומעליה מופיע כיתוב: "הטיסות שלנו כל כך זולות, שאתה יכול לקחת את כל המשפחה, כולל את האח למחצה שרק עכשיו שמעת על קיומו". ספיריט, חברת טיסות מוזלות (לואו קוסט) אמריקאית שבסיסה בפלורידה, טסה ליעדים שונים ביבשת אמריקה, במחירים שמתחילים בתשעה דולרים לכיוון.

זוהי לא הפעם הראשונה שהחברה עושה שימוש בוטה וסר טעם ברכילות זולה על מנת לקדם את עסקיה. בעבר היא פרסמה מודעה שרמזה לבגידותיו המרובות של שחקן הגולף טייגר וודס, העלתה מודעה אחרת עם נשים מעורטלות למחצה המכריזות "אנחנו לא וירג'ין" (בתולה באנגלית, וגם שמה של חברת תעופה מתחרה), ויצאה בקמפיין שהשתמש בצירוף אותיות היוצר שם גנאי לנשים מסוימות, בתואנה שאלו למעשה ראשי תיבות של "תעריפים זולים לכל האיים".


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.