תפריט עמוד

שני יעדים אקזוטיים לחגוג בהם יום נישואין מהסרטים

כדי לחגוג יום נישואין כפי שתמיד רציתם וחלמתם ועל מנת להפתיע את בן או בת הזוג שלכם – כדאי לחפש יעדים אקזוטיים מעבר לים ויש מגוון אפשרויות לחגיגה מהסרטים. בין היעדים המובילים בהם כדאי לחגוג יום נישואים חווייתי, מרגש, רומנטי ובלתי נשכח ניתן למצוא את דובאי והאיים המלדיביים.

יום נישואין חוגגים מידי שנה, בתאריך שבו נערכה החתונה, כדי לציין את הנישואין של בני הזוג. במדינות רבות, ובעיקר בעולם המערבי, נהוג לחגוג יום נישואין עם ארוחה רומנטית, פרחים וחלוקת מתנות הדדית, ויש החוגגים את האירוע במחיצת בני המשפחה, חברים טובים וכו'. יש ימי נישואין הנחשבים לחגיגיים ולמשמעותיים יותר כמו חתונת הכסף המציינת 25 שנות נישואין וחתונת הזהב המציינת יובל (50 שנים) לנישואין של בני הזוג.

כדי לחגוג יום נישואין כפי שתמיד רציתם וחלמתם ועל מנת להפתיע את בן או בת הזוג שלכם – כדאי לחפש יעדים אקזוטיים מעבר לים ויש מגוון אפשרויות לחגיגה מהסרטים. בין היעדים המובילים בהם כדאי לחגוג יום נישואים חווייתי, מרגש, רומנטי ובלתי נשכח ניתן למצוא את דובאי והאיים המלדיביים.

יעדים אקזוטיים מומלצים ליום נישואין כמו בסרטים

בחירת היעד ליום נישואין היא קריטית לחגיגה של בני הזוג ואין טעם להתפשר ולבחור ביעד פחות רומנטי ואקזוטי. חברת תיירות מובילה המתמחה בטיולי קונספט ובהפקת חופשות תפורות בהתאמה אישית ממליצה לזוגות הרומנטיים לחגוג יום נישואים באחד משני היעדים האקזוטיים הבאים – דובאי או האיים המלדיביים.

חבילות נופש לדובאי בתפירה אישית מאפשרות לזוגות העומדים לחגוג יום נישואין ליהנות מנופש יוקרתי ומושלם עם שפע חוויות ובילויים, לינה במלון מפואר ומפנק, ארוחות במסעדות שף נחשבות, שופינג מהנה בקניונים יוקרתיים עם חנויות מותגים, ביקור באתרי תיירות מרשימים ושלל אטרקציות רומנטיות לאוהבי החיים הטובים.

במהלך החופשה בדובאי ניתן לבלות במתקני המלון כמו מתחם ספא יוקרתי עם תפריט טיפולים עשיר הכולל עיסוי מפנק לזוגות ועוד, בריכת שחייה מרווחת, חדר כושר, לובי בר, מסעדות ועוד. במהלך חגיגות יום הנישואין בדובאי ניתן לתאם מראש ארוחה רומנטית במסעדת שף יוקרתית וייחודית, לרכוש תכשיטי זהב משובצים ביהלומים במחירים מפתיעים, לנהוג ברכבי ספורט מהירים, לטייל במדבר עם ג'יפ ממוזג, לטוס במסוק, להפליג ביאכטות מפוארות ולבלות בפארקי מים שעשועים.

חבילות נופש למלדיבים בתפירה אישית מבטיחות לבני הזוג יום נישואין מהסרטים עם שקיעות מדהימות, חופים בתוליים עם חול לבן נקי ומים צלולים בגוון טורקיז, אוכל מעולה, צלילות ושנרקול באתרי הצלילה מהיפים בעולם, שפע אתרים תיירותיים, אטרקציות חווייתיות ושלל פינוקים נוספים.

האיים המלדיביים הם יעד אקזוטי מבוקש ופופולרי בקרב הזוגות הרומנטיים וגם למשפחות עם ילדים. בעזרת המומחים של חברת תיירות מובילה ניתן "לתפור" נופש מושלם הכולל טיסות ישירות למלדיבים, העברות למלון ובחזרה ממנו, לינה במלון יוקרתי או בריזורט מפואר ומפנק עם חדרים ליד המים, שירות VIP צמוד, טיולים מודרכים וחווייתיים באתרים המעניינים ובשמורות הטבע הנפלאות, ובילויים ייחודיים בהתאמה אישית לרצונות ולדרישות בני הזוג.

אם בני הזוג עומדים לחגוג חתונת כסף או זהב  כדאי לבחור יעד אקזוטי ולחפש חבילת נופש מעט אחרת מהמקובל, ובמקום יעדים שגרתיים כמו איי יוון ובירות אירופה כדאי לכם לתכנן נופש בראש אחר עם שפע חוויות רומנטיות ומלונות מפוארים ומפנקים במיוחד.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.