תפריט עמוד

שלום, אני נוסעת… לבד!

לנסוע לחו"ל לבד יכולה להיות הרפתקה של פעם בחיים שתגלה לכם עולם שלם של ריגושים ויתרונות שונים לגמרי מנסיעה עם אנשים נוספים. הנה כל הסיבות לכך שהנסיעה הבאה שלכם חייבת להיות נסיעת סולו (תוכן שיווקי)

נסיעה לחו"ל היא תמיד חוויה בלתי נשכחת. הגילוי של מקומות חדשים, ריחות וטעמים חדשים והפגישה עם תרבויות אחרות הם אלה ההופכים את הטיול למוצלח ועשיר כל כך. לרוב, אנו נוטים לנסוע לחו"ל עם חברים, עם בני משפחה או בני זוג וזה כמובן כיף גדול לחלוק את הזמן הזה יחד. עם זאת, לנסוע לחו"ל לבד יכולה להיות הרפתקה של פעם בחיים שתגלה לכם עולם שלם של ריגושים ויתרונות שונים לגמרי מנסיעה עם אנשים נוספים. הנה כל הסיבות לכך שהנסיעה הבאה שלכם חייבת להיות נסיעת סולו.

לא צריך לחכות לאף אחד

תכנון חופשה בזוג או בקבוצה דורש תיאום של לוח זמנים. אז מתחיל הריקוד המתיש של הניסיון להגיע לתאריכים הנכספים שבהם כולם יכולים לנסוע. כשטסים לטייל לבד לא צריך לחכות לאף אחד. תוכלו להתחשב אך ורק בלוח הזמנים שלכם וזה בטוח פשוט הרבה יותר. הבעל לא יכול לקחת חופש מהעבודה, החברות צריכות להיות עם הילדים, זה כלל לא משנה. אתם מתכננים את החופשה בזמן שלכם מבלי להיות מוגבלים כלל. אם אתם רוצים לנסוע אפילו מחר, תוכלו לבדוק את האפשרות של הלוואות שיאפשרו לכם ספונטניות מרבית.

לראות כל מה שחשקה נפשכם

בטיול עם אנשים נוספים גם מהלך החופשה דורש התחשבות בצרכים וברצונות של חבריכם. אולי יש מוזיאון שאתם מאד רוצים לראות, אולי מתחשק לכם להקדיש יום שלם לשופינג או שבא לכם ללכת למסעדה יוקרתית וייחודית. אם אתם מטיילים לבד תוכלו לבחור את כל האתרים שבהם תרצו לבקר מבלי לנסות ולמצוא פשרות. זוהי הזדמנות פז לנצל את כל מה שיש למקום להציע, ולכן אין סיכוי שתחושו פספוס על שוויתרתם על מה שרציתם לעשות ולראות.

חוויה מעצימה

אנשים רבים נמנעים מלטייל לבד בשל מגוון פחדים. יש כאלה המפחדים שתעלה בהם תחושת בדידות מאיימת ויש כאלה המפחדים שלא יוכלו להתמצא לבדם במדינה זרה. כשאתם מטיילים לבד יש לכם את האפשרות להתמודד עם הפחדים הללו ולגלות שאתם הרבה יותר חזקים ממה שחשבתם. יכול להיות שהיומיים הראשונים יהיו מעט מלחיצים או מבלבלים, אך במהרה תגלו כמה מעצימה תחושת החופש והעובדה שאינכם תלויים בדבר יכול להיות שיזדמנו לכם הכרויות עם אנשים שמעולם לא ציפיתם להכיר או שתגלו פינות חמד נסתרות כי העזתם קצת ללכת לאיבוד. טיול סולו נותן לכם רגע פסק זמן מהחיים, שבו תוכלו לחוות את עצמכם מחדש וללמוד עד כמה אתם בעלי תושייה.

הזדמנויות לתרגול השפה

כשמטיילים עם אנשים אהובים אנו לא נוטים לצאת מאזור הנוחות ולשוחח עם זרים מעבר לדרוש. עבור מי שחש חוסר ביטחון ברמת האנגלית שלו, סביר שיבקש מהמטיילים האחרים לדבר עבורו. כשנוסעים לבד אין ברירה אלא לאזור אומץ ולתרגל את האנגלית בשיחה עם המקומיים. כיום יש מספיק אמצעים טכנולוגיים כמו אפליקציות שהופכות את השיחה בשפה זרה לקלה יותר ומאיימת פחות.

יתרון נוסף שיש בלטייל סולו הוא ההזדמנות להתנסות בלימוד השפה המקומית. הרשו לעצמכם לשוחח עם מקומיים ולשאול אותם אודות השפה שלהם, לרכוש כמה מילים מקומיות ובטיול ממושך אתם אפילו עשויים למצוא עצמכם רוכשים שפה זרה.

אין סיכוי להיווצרות חיכוכים

נסיעות עם שותפים עלולות לטמון בחובן גם ויכוחים ביניהם לבינכם. במקרים קיצוניים אתם אף עשויים לחזור מהטיול עם תחושת אכזבה וריחוק. בנסיעת סולו אין סיכוי ולא הקלוש ביותר לחיכוכים כי הכל מנוהל בזמן שלכם, לפי הרצון שלכם ובקצב שרק אתם קובעים.

 

*כתבה זו אינה מהווה הצעה ו/או התחייבות להעמדת האשראי. העמדת ההלוואה באמצעות בנק לאומי לישראל בע"מ וכפופה לשיקול דעת הבנק. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.