תפריט עמוד

שירות שיתופי למוניות משדה התעופה

איך לא חשבו על זה קודם? אל על מציעה שירות חדשני, שיאפשר לנוסעים למצוא שותפים לחלוק איתם מונית משדה התעופה אל המלון ובחזרה. בדרך זו אפשר לחסוך בעלויות הנסיעה, לעזור להגן על הסביבה ואם תרצו - גם להכיר אנשים חדשים

חברת אל על הודיעה על השקת שירות חדשני, ראשון מסוגו בעולם התעופה, אשר יאפשר ללקוחותיה למצוא שותפים לחלוק איתם נסיעה משדה התעופה למלון ובחזרה לשדה, ובכך להוזיל בצורה משמעותית את העלויות הנלוות לנסיעה. השירות החדש, שנקרא taxi pool, נותן מענה לאחת התלונות השכיחות של תיירים בנוגע ליוקר הנסיעה מהשדה למלון ובחזרה. כך לדוגמה, נסיעה משדה התעופה בלונדון למרכז העיר, יכולה לעלות בסביבות 500 שקל.

הנוסעים בטיסה יכולים להירשם לשירות באמצעות אתר ייעודי. השירות מאפשר למצוא נוסעים נוספים שנוחתים באותו שדה תעופה, באותה שעה, וממשיכים ממנו ליעד זהה או קרוב, כדוגמת מלון או כתובת פרטית, ולחלוק איתם מונית. השירות מיועד לנוסעים המעוניינים לחלוק נסיעה עם נוסעים אחרים מטעמי חסכון בעלויות, הגנה על הסביבה, מתוך קושי בהתמצאות לבד בעיר זרה ורצון להכיר אנשים חדשים.

טקסי פול: חיפוש אחר נוסעים נוספים שאפשר לחלוק איתם מונית משדה התעופה

טקסי פול: חיפוש אחר נוסעים נוספים שאפשר לחלוק איתם מונית משדה התעופה

אל על מספקת את השירות ללקוחות של כל חברות התעופה. תהליך ההצטרפות קל ופשוט: נכנסים לאפליקציה ומזינים פרטים כמו מספר הטיסה והכתובת אליה רוצים להגיע (חשוב לציין שהמידע הזה לא מועבר ללקוחות אחרים שנרשמו לשירות). ברגע שנמצאה התאמה, כל אחד מהנוסעים, מקבל SMS או מייל שכולל קישור לחדר צ'אט מאובטח ואנונימי. משלב זה, ולאחר שבוצע החיבור בין שני נוסעים, התיאום  עובר לידיהם והם מחליטים על נקודת מפגש בשדה התעופה, הזמנת המונית, חלוקת העלויות  וכדומה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.