תפריט עמוד

הסתיים תהליך של שיפוץ יסודי למלון הנופש והעסקים דן אכדיה, הממוקם על חוף הים של הרצליה. 117 חדרים בבניין המרכזי של המלון עברו שיפוץ יסודי שכלל פירוק כללי מהמסד ועד הטפחות, החלפת כל המערכות כולל מיזוג אוויר, בניית חדרי אמבטיה חדשים ומאובזרים ברמת גימור גבוהה ביותר, תוך שילוב חלון רחב ידיים הצופה אל הים ומגוון פתרונות עיצוב ונוחות חדשניים המשדרגים את חווית האירוח. בנוסף למהפך האדריכלי, כל החדרים צוידו מחדש והם כוללים מכונת נספרסו, מיני בר, מיטה איכותית, שירותי תקשורת מתקדמים המאפשרים גלישה מהירה ועוד. בחדרי הדלקס הוגדלו חדרי האמבטיה ונוסף מקלחון לצד האמבט המסורתי ותא שירותים נפרד.

חדר חדש בבניין המרכזי בדן אכדיה | צילום: יואב גורין

חדר חדש בבניין המרכזי בדן אכדיה | צילום: יואב גורין

גם אזור ההסעדה עבר שיפוץ מקיף ומעתה המלון מציע אולמות בעיצוב צעיר ורענן עם ציוד מתקדם: מזנונים מקוררים ומצוננים מהמשוכללים בעולם, עמדת בישול אקטיבית להכנת אוכל מול האורחים ועמדת בריסטה להכנת קפה איכותי. בר המלון עבר תהליך חידוש וריענון והפך לבר יין אשר יציע מבחר יינות ישראלים איכותיים לצד תפריט של מנות בשריות קטנות וטעימות. על התכנון והאדריכלות של שלושה חללים באזור ההסעדה – חדר האוכל "אקסודוס" ואולמות האירועים המלך דוד ונוף ים – היה מופקד סטודיו ירון טל המתמחה בעיצוב חללים.

 החדרים החדשים בבניין המרכזי מאופיינים בגווני ים ובשילוב של חומרים טבעיים | צילום: יואב גורין

החדרים החדשים בבניין המרכזי מאופיינים בגווני ים ובשילוב של חומרים טבעיים | צילום: יואב גורין

החדרים החדשים בבניין המרכזי של מלון דן אכדיה בהרצליה מאופיינים בצבעוניות עזה השאובה מגווני הים ובשילוב חומרים טבעיים, כמו חיפוי אבן טרוורטין, ברזל ועץ טבעי. החדרים משדרים אווירת חופש בעיצוב צעיר, קליל ונקי. שטיח בעיצוב גיאומטרי שעוצב במיוחד עבור המלון מהווה את נקודת המיקוד בחדר. השפה העיצובית מחברת בין הפריטים השונים: גב המיטה והקיר ממולו מאופיינים בחיפוי עץ טבעי בשילוב חיפוי בד, גופי תאורה ייחודיים שעוצבו במיוחד לחדרי המלון חוזרים על מוטיב הפסים המופיע בגב המיטה, שידות הלילה ושולחן הכתיבה משלבים בין פורניר זיגזג משוחזר בגווני שחור לבן לבין ברזל שחור ושיש טבעי. בחדרים מוצגות עבודות אמנות של סמדר אליאסף ושל לארי אברמסון. על עיצוב ותכנון החדרים החדשים במלון דן אכדיה הייתה אחראית האדריכלית רוני פדרמן יחד עם אסתי רובינסון וצוות אדריכלי של רשת מלונות דן.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.