תפריט עמוד

שיא הריגוש: חופשת אקשן משפחתית בפירנאים הספרדים

חופשה משפחתית נהדרת בפירנאים עם הכי הרבה אקשן שאפשר: שייט קטמרנים וקיאקים, ג'יפים, רפטינג, מגלשות הרים, פארק חבלים ואומגות, ולקינוח - ברצלונה היפה. מתאים במיוחד לבני נוער ומתבגרים צעירים

כל מי שנסע לחופשה בחו"ל עם ילדים, במיוחד מתבגרים צעירים, יודע שהאויב הגדול ביותר הוא השעמום. אתרים היסטוריים, כנסיות עתיקות, נופים ירוקים – כל אלה מרתקים את המבוגרים, אבל לא זוכים להצלחה רבה אצל הדור הצעיר. עכשיו יש הזדמנות לצאת לחופשה משפחתית מגבשת ומהנה, עמוסה בפעילויות אקשן שיקסמו לבני הנוער ולמתבגרים הצעירים. וגם המבוגרים שבחבורה לא צריכים לוותר, כי הטיול עובר בשמורות טבע יפהפיות, לצד נהרות שוצפים ואגמים אלפיניים, עם תצפיות נוף מרהיבות. השילוב הזה בין הפרוע לרגוע מבטיח הנאה לכל אחד מבני המשפחה. וכיאה לחופשה קיצית – יש גם שלל פעילויות צוננות ומהנות הקשורות למים.

אז מה כוללת חופשת אקשן משפחתית בפירנאים? כל מה שרק חובבי האדרנלין יכולים לחלום עליו: שייט קטמרנים, קיאקים ובננה בים, רפטינג בנהר, טיול ג'יפים בדרכים הרריות, ירידה מסחררת במגלשת ההרים הארוכה בעולם, פארק אומגות וחבלים ועוד. לקינוח, סיור בברצלונה היפהפייה מהווה הזדמנות לחובבי הכדורגל שבכם לבקר באצטדיון של ברסה – קאמפ נואו. אפשר לסיים את הטיול בנופש ים תיכוני או בברצלונה.

אחת מחוויות האקשן: גלישה מסחררת במגלשה האלפינית הארוכה בעולם

הטיול בפירנאים הספרדיים מתבצע ברכבים פרטיים, שאותם מקבלים עם הנחיתה בברצלונה, וכולל לינה במלון כפרי נהדר בלב הפירנאים, שממנו יוצאים בכל בוקר ליום מלא ריגושים ופעילויות. וכמו בכל טיולי MEDRAFT, גם כאן אתם מטיילים ונהנים בלב שקט, מתוך ידיעה שיש מי שדואג לכל הפרטים – גדולים כקטנים.

ההרפתקה מתחילה לא רחוק מברצלונה, במפרץ מקסים עם דקלים ועצי זית. שם נערך המפגש הראשון, אבל ממש לא האחרון, עם מים. בחוף היפה יש שפע של פעילויות ימיות: קטמרנים, קיאקים, מפרשיות ובננה. ומי שזקוק לקצת שלווה, יכול פשוט להשתזף בשמש הספרדית ולשכשך רגליים בים התיכון, שכאן נראה אחרת לגמרי מאשר בצד שלנו…

אחרי החוויות הרטובות ממשיכים במעלה הפירנאים לנסיכות הקטנה והקסומה אנדורה, שבה נמצא המלון הכפרי שבו מתמקמים במהלך הטיול. העובדה שכל יום יוצאים וחוזרים מאותו המלון תורמת אף היא להצלחת החופשה המשפחתית. המלון כולל חדרים המתאימים למשפחות, אוכל מצוין ופעילויות מגוונות, כמו בריכה, מרכז ספורט, ביליארד ועוד.


נהיגה עצמית בג'יפים מאפשרת לחוות את רכס הפירנאים בדרך השטח

היום הבא מאפשר לחוות את רכס הפירנאים בדרך השטח. זהו יום שלם של ג'יפים בנהיגה עצמית באזור משולש הגבולות צרפת-אנדורה-ספרד. הדרך עוברת בכבישים מתפתלים, מעברי הרים מדהימים, כפרים עתיקים וטבע מרהיב ועוצמתי. אחרי שמבקרים בכפרים הציוריים ומתרשמים מאורח החיים המקומי, חוזרים שבים לאנדורה, לשיטוט מהנה בין חנויות פטורות ממכס ובתי קפה נעימים.

גם היום הבא עובר בין פסגות הפירנאים, הפעם בצד המערבי. הדרך עוברת בשטחים חקלאיים, בינות עדרי כבשים ופרות והכפריים. מסלול הליכה לא קשה עובר דרך אזור אגמים יפהפה המוקף בפסגות דרמטיות. מכאן ממשיכים לחלק האתגרי של היום: ביקור בפארק חבלים המשלב פעילות אתגריות בלתי שגרתית וחוויות מהנות לכל המשפחה. בין השאר גולשים באומגות בין העצים, עוברים בגשרים התלויים בין הצמרות ועוד.


פארק חבלים ואומגות. להסתכל על העולם מגובה צמרות העצים

עוד יום שכולו אקשן וריגושים מצפה ביום הרביעי לטיול. יוצאים אל עבר שמורת ואל פאררה היפהפייה, שבמרכזה זורם נהר הנוגרה פייארסה. על הנהר שופע המים יוצאים לרפטינג חוויתי, עם הרבה כיף רטוב ונופים מרהיבים. הרפטינג מתאים גם לילדים, אורכו כשעתיים והוא עומד בכל תקני הבטיחות. לאחר שנרגעים מהרפטינג אפשר לצאת לטיול הליכה ברחבי השמורה, בלב יערות ירוקים ולאורך נחלים.

לפני שנפרדים מהפירנאים יש זמן לעוד הרפתקה אחרונה ונהדרת: בפארק האטרקציות נטורלנדיה באנדורה, סמוך לגבול הספרדי, נמצאת המגלשה האלפינית בטבע הארוכה בעולם. גולשים לאורך יותר מחמישה קילומטרים, דרך נופים ירוקים מרהיבים. עוד בפארק – אטרקציות ושעשועים לכל הגילאים ומגוון של מסלולי טיול ביער.


הפירנאים הספרדיים מתאפיינים בהמון מים: אגמים, נהרות, נחלים ומפלים

את הטיול מסיימים בברצלונה, בירת קטלוניה התוססת. מסיירים בעיר העתיקה, ברובע הגותי ובשוק האוכל המפורסם, לה בוקריה. את שאר הזמן בברצלונה כל משפחה מבלה לפי ההעדפות האישיות. אפשר לבקר בקאמפ נואו, לאכול טפאס, להסתכל על העוברים והשבים בשדרות רמבלס מלאות החיים וכמובן להתענג על שופינג בחנויות הרבות. סיום מקסים לחופשה משפחתית שכולה ריגושים והפתעות.

כתבה פרסומית


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.