תפריט עמוד

שיא בלינות הישראלים בגרמניה

בשנה החולפת נרשם גידול של יותר מ-19 אחוזים במספר הלינות של ישראלים בגרמניה. בסך הכל, יותר ישראלים לנו בגרמניה מאשר תיירים מקנדה, הודו ותורכיה גם יחד

מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה של גרמניה עולה כי ב-2012 נרשם גידול של 19.2% במספר לינות הישראלים בבתי מלון ואכסניות בגרמניה. בסך הכל הגיע מספר הלינות של ישראלים בגרמניה בשנה החולפת ל-660,936. זהו מספר הגבוה מסך הלינות של התיירים מקנדה, הודו ותורכיה.

סך הלינות במלונות ואכסניות בגרמניה ב-2012 גדל ב-3.6 אחוזים והסתכם ב-407,259,922. הלינות בתיירות הפנים הגרמנית גדלו ב-2.7 אחוז, ואילו לינות התיירים עלו ב-8.1 אחוז והסתכמו ב-68,827,658. מדינות המקור החשובות לתיירות הנכנסת לגרמניה היו הולנד (עם 10,939,882 לינות), שווייץ (5,210,806 לינות) וארצות הברית (4,854,776 לינות). ואחריהן, בסדר יורד: בריטניה, איטליה, אוסטריה, צרפת ובלגיה.

למידע על טיולים, אירועי תרבות ואטרקציות בגרמניה לחצו כאן >>

לשכת התיירות הגרמנית DZT ממקדת את פעילותה ברחבי העולם במגוון נושאים. השנה הלשכה פועלת לקידום תיירות של צעירים, שיגלו שפע של אפשרויות תיור ובילוי ברחבי גרמניה במחירים מפתיעים ותחרותיים. נושא נוסף הקשור לקידום תיירות של צעירים, וגם צעירים "ברוחם", הוא הצגת מסלולי רכיבה על אופניים ברחבי גרמניה ופעילות ספורטיבית המתאימה לכל גיל.

נושאים נוספים שעליהם יושם דגש במהלך השנה: תיירות שורשים – בעקבות אתרים יהודיים, חופשות לכל המשפחה, גרמניה – ארץ הקניות המשתלמות, בואו לגלות את מטעמי ויינות גרמניה, תיירות ספא ומרפא ותיירות עסקים.

מי שמחפש יעדים חדשים, ימצא אותם בלב ים – 29 איים מעטרים, כמו שרשרת פנינים, את חופה הצפוני של גרמניה, בהם איי הים הצפוני. גרמניה היא גם מקום אטרקטיבי לרוצים לבלות חופשה רומנטית באתרי הנופש ובמלונות נושאיים הפזורים ברחבי המדינה. גם חובבי התרבות וההיסטוריה יגלו בגרמניה מספר רב של ערים עתיקות, מוזיאונים ואתרי מורשת עולמית של אונסק"ו.

למידע על טיולים, אירועי תרבות ואטרקציות בגרמניה לחצו כאן >>


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.