תפריט עמוד

שופינג בהפלגה: חווית קניות מסחררת

מקניות פטורות ממכס באנייה ועד לחנויות מקומיות, קניונים חדישים ושווקים מלאי עניין ביעדים שלאורך הדרך - קרוז מאפשר לשלב שופינג מסוגים שונים במהלך החופשה, תענוג לא מבוטל לקונים ולמי שנשאר בבית ויזכה למתנות שוות. לפניכם מדריך קצר לשופינג במהלך הפלגה ביעדים פופולריים בים התיכון

קרוזים מהווים הזדמנות פז לקניות מגוונות מהסוג שלא תמצאו בחופשה רגילה. קחו את חנות הדיוטי פרי: אם בשדה תעופה אתם לחוצים וממהרים ולא תמיד מספיקים לקנות מה שרציתם, במהלך הפלגת נופש יש לכם כל הזמן שרק תרצו בחנות הדיוטי פרי – יהיה לכם מספיק זמן להריח את הבשמים, לבחון את התמרוקים, לבחור את השוקולדים שאתם אוהבים, למדוד בגדים וליהנות משאר מוצרים במחירים נוחים (ללא מע"מ). חווית השופינג אינה מסתכמת רק בחנויות שבאנייה. בזמן שהאנייה עוגנת, אפשר לרדת לחוף ולבקר במתחמי קניות, שווקים מקומיים, חנויות ייחודיות ועוד. הנה כמה אפשרויות מוצלחות לקניות במהלך ההפלגה:

שופינג ברודוס

שדרת הקניות המרכזית של העיר רודוס, בירת האי רודוס, היא שדרת סוקרטוס. כאן תוכלו למצוא חנויות מזכרות לצד חנויות מותגים יוקרתיות. בשדרה תוכלו לרכוש מזכרות, סבונים נהדרים עשויים שמן זית ופריטי ביגוד ברשתות האופנה האירופאיות המובילות. המחירים ברשתות זהים למחירי הרשת באירופה (נמוכים במעט מהמחירים בארץ). החנויות בשדרה פעילות בימים א-ה בין השעות 09:30 בבוקר ועוד 21:00 בערב. בימי שבת החנויות נסגרות כבר בשעה 20:00 בערב ובימי ראשון הן אינן נפתחות כלל.

ספוגי ים בחנות ברודוס. תמצאו פה חנויות מזכרות לצד מותגים בינלאומיים

ספוגי ים בחנות ברודוס. תמצאו פה חנויות מזכרות לצד מותגים בינלאומיים | צילומים: שאטרסטוק

שופינג באתונה

שני מרכזי הקניות הגדולים של אתונה הם מרכז מיניון ומרכז קונטיננט. אלו הם מרכזי קניות בעלי אופי מערבי קלאסי, בהם תוכלו למצוא חנויות של כל רשתות האופנה האירופאיות המובילות ומותגי יוקרה. אלו שמעוניינים לקנות בזול יוכלו לבקר בקניון העודפים הגדול באירופה – קניון פאקטורי אאוטלט. ברובע הפלקה תמצאו הרבה מאוד חנויות מזכרות, פריטים אותנטיים מקומיים תוכלו לרכוש במדרחוב ארמו. ולסיום, אל תחמיצו ביקור בשוק הפשפשים במונטאסטיראקי, שם תוכלו למצוא כל מה שתמיד רציתם ועוד הרבה דברים שלא ידעתם שרציתם…

דוכן בשוק הפשפשים במונטאסטיראקי, אתונה

דוכן בשוק הפשפשים במונטאסטיראקי, אתונה

שופינג בלימסול

מסע קניות בעיר לימסול יכלול שילוב של חנויות רחוב אותנטיות וקניונים מפוארים. אם אתם מחפשים פריטים מיוחדים במחירים מצחיקים תוכלו לבקר בשוק יד שנייה המתקיים בעיר בימי שבת ובימי ראשון. שופינג של תכשיטים, מוצרי עור, מותגים בינלאומיים ובגדים תוכלו לבצע ברחובות המרכזיים: St. Andrew או Aneksartisias. הקניון המרכזי של העיר הוא קניון לימסול (מרכז קניות מודרני מערבי), בו תוכלו למצוא מותגים מוכרים, בתי קפה ומותגים מקומיים.

חנויות בלימסול. לצד חנויות קטנות יש בעיר גם קניון חדיש וגדול

חנויות בלימסול. לצד חנויות קטנות יש בעיר גם קניון חדיש וגדול | צילום: Heracles Kritikos / Shutterstock.com

שופינג בכרתים

כרתים הוא אי מסורתי ובהתאם לכך, שופינג כאן מתמקד בעיקר בסחורה מקומית. מסע קניות בכרתים מהווה הזדמנות לחזור ארצה עם פריטים אותנטיים מיוחדים. נצלו את הביקור באי לרכישת מזכרות מקומיות, כלי קרמיקה, תחרה, עבודות גילוף בעץ, מוצרי עור, רקמות מסורתיות, סבונים עשויים חומרים טבעיים ובעיקר – שמן זית משובח. בערי האי תוכלו למצוא חנויות תכשיטים המציעות תכשיטים מסורתיים בעבודת יד לצד תכשיטי זהב וכסף. יתכן שתופתעו לגלות כאן חנויות שכל סחורתן היא סכינים, כולל כאלה המיוצרים ידנית, בהחלט מרתק לבקר בחנות או שתיים כאלה.

רקמות ותחרות למכירה בחנות קטנה בכרתים

רקמות ותחרות למכירה בחנות קטנה בכרתים

ולסיום, המלצה

על מנת לנצל את באופן מיטבי את הזמן, הצטיידו באירו עוד בארץ (בסניפי דואר העמלה נמוכה יותר מאשר בבנקים, גם בסוכנויות החלפת כספים אמינות תוכלו לקבל שער טוב ועמלה נמוכה). אמנם באנייה עצמה תוכלו לרכוש מוצרים בעזרת כרטיס אשראי, אבל בשווקים מקומיים ובחנויות בכפרים קטנים לא מקבלים לרוב אשראי וחבל לבזבז את הזמן על עמידה בתור בבנק או בחיפוש אחרי כספומט שמקבל כרטיסים בינלאומיים. ברוב מרכזי הקניות הגדולים ובחנויות של רשתות מוכרות תוכלו לעשות שימוש בכרטיסי אשראי בינלאומיים, אל תשכחו לקחת עמכם את הדרכון למקרה שתידרשו להציג תעודה מזהה. בשווקים המקומיים ובחנויות עצמאיות קטנות, במיוחד מחוץ למרכזי הערים הגדולות, כרטיסי אשראי אינם מתקבלים ויהיה עליכם לשלם במטבע מקומי.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.