תפריט עמוד

שווה ביקור – לאן כדאי לטייל

החורף המתקרב הוא זמן נהדר לטייל ברחבי הארץ: לבלות בכפר נופש על שפת הכנרת, לצאת לסאפרי שטח מיוחד בין כפרים דרוזים בעקבות שמן הזית, לסייר בסמטאות נסתרות וחצרות חבויות בירושלים. כל מה ששווה ביקור דווקא עכשיו

סוף הסתיו ותחילת החורף הם זמן נהדר לצאת לטיולים ולחופשות. מזג האוויר נעים ונוח, הגשמים הראשונים הביאו בעקבותיהם את ראשית הפריחה וסוף עונת מסיק הזיתים מבשרת הישראלי המתקרב הוא 

כפר הנופש מעגן עדן
אם חשבתם שנופש בכנרת מתאים רק לקיץ, כדאי שתדעו שדווקא בחורף יפה כאן במיוחד. קשה לחשוב על מקום מוצלח לחופשה משפחתית כפרית בחורף מאשר כפר הנופש מעגן עדן. אין כמו הצפון בחורף: ההרים מתכסים במעטה ירוק, הנחלים והמפלים זורמים בשצף, מזג האוויר נוח לטיולים רגליים ויש שפע של מקומות לבקר, לבלות ולאכול.

בכפר הנופש מעגן עדן שלחוף הכנרת תמצאו יחידות משפחתיות, הכוללות חדר נפרד עם פרטיות להורים, סלון עם ספות נוער לילדים (עד שלושה בכל דירה), פינת אוכל, מקרר ואפשרות להכין ארוחות קלות. בכל יחידה יש שני מכשירי טלוויזיה, כך שאין צורך לריב על השלט, ובלובי המרווח של הכפר יש אינטרנט אלחוטי חינם לטובת מי שלא יכול להתנתק… במעגן עדן יש גם חדרים זוגיים מרווחים ומפנקים, המתאימים לזוג או זוג עם ילד. מעגן עדן מתאים במיוחד לסגנון הישראלי: נופש של המשפחה מורחבת, עם סבא וסבתא, כנס משפחתי או קבוצות של חברים שלוקחים כמה דירות סמוכות ומתארגנים לפעילות ולארוחות משותפת.

הסלון ביחידה משפחתית בכפר הנופש מעגן עדן

כפר הנופש מוקף במדשאות נרחבות שבהן הילדים יכולים לרוץ, לשחק ולהשתולל בחופשיות ובביטחון. ואם הגעתם לחופשה זוגית או עם כמה חברים, תוכלו לשבת במרפסת הפרטית מול השקיעה ולהירגע מהרעש והלחץ. אם אתם זקוקים לרגיעה נוספת, במתחם "נוי כנרת" אפשר ליהנות ממגוון טיפולים ועיסויים בידי מטפלים מוסמכים.

הסביבה הקרובה מזמנת לכם שפע של אטרקציות, מסלולי טיול בטבע, מסעדות ובילויים. בין השאר, בית גבריאל, מרכז תרבות, בית קולנוע איכותי ומסעדה, נמצא במרחק הליכה של כמה דקות מכפר הנופש, רמת הגולן על נופיה היפהפיים, פלגי המים והמפלים, אתר נהריים, חצר גשר הישנה, אתרי מייסדים וחלוצים בקבוצת כנרת, מרחצאות תרמיים בחמת גדר וחמי טבריה ועוד ועוד. לחובבי האופניים שבכם מצפה שביל אופניים מהסכר של דגניה עד קיבוץ האון, מקביל לכביש סובב כנרת (אפשר לשכור אופניים בכפר).

מחירי חורף מיוחדים עד 1.3.2016: החל מ-560 שקל לזוג ללילה באמצע השבוע, כולל ארוחת בוקר. מבצע דואט חורפי: למזמינים 2 לילות – כרטיס זוגי לחמת גדר או טיפול מסז' לשני בני הזוג, כפוף לתנאי המבצע.

פרטים נוספים: טלפון: 04-6654400, אתר אינטרנט

כפר הנופש מעגן עדן. בזמן שהילדים מתרוצצים ומשחקים במדשאות, המבוגרים יכולים לנוח ולהירגע 

כפר טעמתם – חגיגת שמן הזית בכפרי הדרוזים
בסוף השבוע הראשון של דצמבר מצפה לכם חוויות שטח, טבע, טעמים וחושים, וחגיגה חקלאית לכל המשפחה. תוכלו לחוות את הטבע הגלילי בטיול ייחודי וחדש: ספארי שטח ושאטל "תור-זית". אלו הם סיורים מודרכים בין הכפרים הדרוזים בגליל המערבי באוטובוס תיירות (ללא תשלום), או סיורים בשטחים החקלאיים ובין בתי הבד בכפרים ב"ספארי" שטח (בתשלום) – משך הסיור בספארי כשעתיים והוא כולל נסיעה אתגרית בין מטעי זיתים, חציית ואדיות ועוד.

זיתים בשלים מחכים למסיק | צילום: אלעד מנטל

טיולי כוכב בין כפרי הגליל – באוטובוס תיירות מכפר לכפר: ג'וליס, ירכא, ינוח-ג'ת, אבו-סנאן
המסלול המרכזי יחל בג'וליס בכניסה לכפר. האוטובוס יעצור לסיור בבתי בד בכפר, לצד דוכני מזון. בירכא, עוצרים בטחנת הקמח לסיור מודרך. בינוח-ג'ת פוגשים את ראשא, אישה מרשימה שבנתה בעצמה את "ממלכת צמחי המרפא", מבקרים בבית בד עתיק וטועמים משלל הזיתים של "ביבאר" מג'ת.
אוטובוס "תור-זית" יחלוף בתחנות האיסוף בכל שעה עגולה. ניתן להצטרף מכל כפר.
לפרטים: בג'וליס, עדנן: 054-7890557, בירכא, סאלח: 054-420301, מופיד: 054-2600096, גאנם: 050-5573038, בינוח- ג'ת, חאתם: 057-2707814

ספארי שטח בין כרמי זיתים לבתי בד בכפרים הדרוזים | צילום: עדנן כבישי

ניחוחות וטעמים בפסטיבל הזית במע'אר
סיור מרתק עם אוטובוס התיירות ברחבי כפר מע'אר, המשקיף על הכינרת וטובל במטעי זיתים. מגלים את סוד שמן הזית לאורך נחל צלמון, מבקרים בבית הבד "אל פלאח" וב"קפה הגליל", לומדים על הפקת השמן וטועמים ממנו, מבקרים אצל חרש הנחושת ושומעים את סיפורו המרתק של עזאם עזאם, בן הכפר.
חנייה ונקודת יציאה: מתנ"ס הכפר. "תור-זית" ייצא בכל שעה עגולה, משך הסיור כשעתיים.
לפרטים: במע'אר, טליע דגש: 052-3427560.

עוד על פסטיבל ימי ענף הזית תוכלו לקרוא בכתבה הבאה >> על אירועים שונים בימי ענף הזית תמצאו כאן >>
פרטים נוספים: באתר הרשות לפיתוח הגליל – galil.gov.il


סיורי חנוכה ביד בן-צבי
ביד בן-צבי מציעים לחגוג את חג החנוכה בירושלים עם מגוון סיורים מודרכים מרתקים ברחבי העיר, רבים מהם ברוח החג. חלק מהסיורים מתאימים למשפחות וחלקם למבוגרים בלבד וכולם מודרכים על ידי מיטב המדריכים של יד בן-צבי. בין הסיורים המתאימים למשפחות: עיר עוטפת אור – סיור חנוכיות בירושלים שבין החומות, טיול בסמטאות הרובע היהודי מוביל אל פינות נסתרות ואל אתרים מוכרים, שהערב שופך עליהם אור קסום, ובימי החנוכה נוסף לו אור החנוכיות לצדי הבתים. מעורב ירושלמי – סיור "מדליק" דרך הסמטאות וחצרות הבתים של שכונות לב העיר (נחלאות), הכולל גם הדלקת נרות עם משפחות ירושלמיות ושיחה על משמעות חג החנוכה, על חשיבותו של האור בחיינו ועל מנהגי החג בקהילות השונות.



אחד הסיורים של יד בן-צבי המתקיימים במהלך חג החנוכה בירושלים | צילום: יהודה קרניאל

גם למבוגרים מוצעים סיורים ייחודיים, המאירים צדדים פחות מוכרים של העיר: בין השאר, סיור העוסק בהתפתחות ירושלים באגף הארכיאולוגי של מוזיאון ישראל, סיור בעקבות הבריטים וסיור בפרויקט המים החשמונאי בארמון הנציב מעל לפני האדמה ומתחתיה. לרשימת הסיורים המלאה לחצו כאן >>

מתי? 13-7 בדצמבר
כמה? 124-50 שקלים, בהתאם לסיור
פרטים נוספים והרשמה בטלפון 02-5398855 ובאתר האינטרנט

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.