תפריט עמוד

שדרגו את הביקור הבא שלכם בכנרת

נופש קצר בכנרת יכול להיות אטרקציה בלתי נשכחת למבקרים בטווח רחב של גילאים. בשביל לעשות זאת בצורה נכונה תצטרכו לדאוג לציוד מתאים, לא לשכוח להביא מספיק אוכל ומים וכמובן לארגן גם תוספות מעניינות. הנה כמה טיפים והמלצות

הכנרת היא אתר תיירות מבוקש שאליו מגיעים מבקרים מכל רחבי העולם. עם זאת, מסתבר שדווקא ישראלים לא תמיד מודעים לקסם של הכנרת ולערך המוסף שלה בתור אתר נופש. הגיע הזמן לשנות את המגמה ולשדרג את הביקור הבא בכנרת יחד עם בני המשפחה, החברים או בני הזוג.

איך מארגנים נופש לפי הצרכים של קהל היעד?
קודם כל, הביקור בכנרת מתאים לטווח רחב של גילאים, אך לכל קבוצה יש מטבע הדברים דרישות אחרות. התפקיד שלכם בתור מארגנים הוא לדאוג לציוד המתאים עבור קהל היעד. במידה שאתם מגיעים לכנרת יחד עם פעוטות וילדים, כדאי שתשקיעו באוהל איכותי ולא תתפשרו על מזרן או שק שינה. בדקו שגודל האוהל עולה בקנה אחד עם כמות הציוד שלכם ובחרו היטב את החוף שבו תוכלו לישון בשקט.

אם אתם מטיילים עם ילדים השקיעו באוהל נעים ונוח | צילומים: שאטרסטוק

חוץ מזה, התארגנו מראש על כל הציוד החיוני וכך תוכלו למנוע נסיעות מיותרות בכביש עוקף כנרת לכיוון טבריה או הצפון. קחו איתכם כמויות מספיקות של אוכל ושתייה והקימו את האוהל באזור מוצל. מצאו דרך לבשל בשטח וקחו איתכם גזייה בטיחותית להכנת קפה, חביתות וטיגון. ודאו שיש גישה נוחה לשירותים נקיים, למלתחות ולמים מתוקים. אספו כמה שיותר המלצות על חופים כנרת ובדקו האם ניתן להגיע אליהם עם הרכב.

ארגון נופש לפי הצרכים של קהל היעד מחייב אתכם גם לערוך קניות תחת מסגרת תקציב מסוימת. השאיפה היא לחסוך בהוצאות מבלי לוותר על איכות הנופש, ואת זה עושים באמצעות השוואת מחירים יעילה. רכשו מראש משקאות חריפים וזכרו שלקנות בחוף תמיד יהיה יקר יותר. כמו כן, הגיעו עם צידנית ריקה לסופרמרקט שקרוב ליעד וערכו בו את רוב הקניות של הפירות, הירקות, מוצרי החלב, קופסאות השימורים וכן הלאה. כך תגיעו עם מזון טרי ובמקביל גם תחסכו מאות שקלים בהוצאות מיותרות.


ילד משתעשע במי הכנרת

מה עושים אחרי שמגיעים?
הכנה מוקדמת לביקור בכנרת מחייבת התייחסות גם לאטרקציות הזמינות. השאירו מספיק זמן לבילוי על שפת הכנרת, לטיולים רגליים ולביקור במסעדות מומלצות. במידה שמזג האוויר מאפשר זאת, ניתן גם לתאם פעילויות ספורט ימי עבור החברים ובני המשפחה.

בנוסף, קחו בחשבון פקקים בכניסה וביציאה מהחופים, בעיקר בעונות הפופולריות כמו החופש הגדול ותקופת החגים. הקדישו לפחות כמה ימים להכנת הביקור בכנרת וחלקו את המשימות בין המשתתפים. אם אתם מתכוונים לנסוע לכנרת יחד עם חברים או משפחה מורחבת, ודאו שכל אחד יודע מה הוא מביא והכינו רשימה מסודרת של ציוד ומטלות.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.