תפריט עמוד

שדות תעופה בניו יורק נסגרו בעקבות שלגים כבדים

השלגים הכבדים שממשיכים לרדת בחוף המזרחי של ארצות הברית אחראים לסגירתם של שלושת שדות התעופה של ניו יורק וביטול מאות טיסות בכל יום

החלום על חג מולד לבן ומושלג, הפך השנה לסיוט עבור רבים בחוף המזרחי של ארצות הברית. סופות שלגים נדירות בעוצמתן מכות בימים האחרונים לכל אורך החוף המזרחי של ארצות הברית, כולל במדינות דרומיות שאינן מורגלות בחורפים קשים. שלושת שדות התעופה בקרבת העיר ניו יורק – קנדי, לה גווארדיה וניוארק – נותרו סגורים לאחר ששלג כבד כיסה את המסלולים. בימים האחרונים מאות טיסות מוושינגטון, ניו יורק ובוסטון מבוטלות בכל יום, כולל טיסות בינלאומיות (גם לישראל).

גם למי שמנסה לעקוף את שדות התעופה הסגורים מצפה אכזבה: כבישים רבים מכוסים בשכבת קרח ורוחות עזות, שמעיפות שלג באוויר, הופכות את הראות לכמעט בלתי אפשרית. גם הבשורות מחברת הרכבות Amtrak אינן משמחות – רכבות רבות יוצאות באיחור, וקווים אחדים נסגרו כליל, כך למשל קו הרכבת בין ניו יורק למיין בצפון, והקו בין ניו יורק לוירג'יניה בדרום. בערים רבות בחוף המזרחי, בהן פילדלפיה, בוסטון, פורטלנד במיין ואחרות, הוכרז מצב חירום. מהשירות המטאורולוגי נמסר כי הסערה, שהתחילה בדרום ועושה את דרכה צפונה, אמורה להימשך גם בימים הקרובים.


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.