תפריט עמוד

שדה התעופה של מינכן – הטוב באירופה

שדה התעופה של מינכן ולופטהנזה יכולים להתענג על המחמאות והשבחים: הפרס לשדה התעופה הטוב ביותר בתחרות שדות התעופה של 2017, הנערכת על-ידי Skytrax Institute מלונדון, הוענק לטרמינל 2 בשדה התעופה של מינכן. הדירוג מבוסס על סקר של 14 מיליון נוסעים ברחבי העולם. טרמינל 2, אשר נפתח ב-2003, כולל כיום התקן לוויין חדש שהחל לפעול באפריל האחרון. השלמת פרויקט ההרחבה הגדילה את הקיבולת של טרמינל 2 מ-11 מיליון ל-36 מיליון נוסעים לשנה. במבנה החדש יש 27 דלפקים הממוקמים לצד רציפים המספקים לנוסעים גישה ישירה למטוס ללא צורך בנסיעה באוטובוס עד לחניית המטוס. טרמינל 2 מופעל במשולב על-ידי שדה התעופה של מינכן וחברת לופטהנזה בשותפות של 60:40.

טרמינל 2 הוא גם בסיס הבית במינכן של לופטהנזה, חברות התעופה השותפות שלה ו-Star Alliance. "אני נרגש מההכרה שבה זכינו במקביל לשדה התעופה. שבחים מלקוחותינו הם המחמאה הגדולה ביותר שאנו יכולים לקבל. טרמינל 2 מציע לאורחינו חוויית נסיעה נהדרת והתוצאות מעידות שגם הנוסעים מרגישים כך. טרמינל כזה פועל כפי שהוא פועל רק הודות לצוותים שמעניקים שירות ברמה מעולה יום אחר יום," אמר ווילקן בורמן, מנכ"ל המרכז של לופטהנזה בשדה התעופה של מינכן. מנכ"ל שדה התעופה של מינכן, ד"ר מיכאל קרקלו, הוזמן לבמה פעם נוספת בטקס חלוקת הפרסים על מנת לקבל לידיו את הפרס לשדה התעופה הטוב ביותר באירופה. ד"ר קרקלו הגיב על בחירתו של טרמינל 2 כטרמינל הטוב בעולם באומרו שלא מדובר רק בפרס אלא גם בתחילתה של משימה: "אני מתייחס לציון לשבח שקיבלנו כאל מקור השראה להמשיך להעניק שירות וחוויה מצוינים לנוסעינו בטרמינל ולהמשיך להשתפר בכל מקום שאפשר".

במקביל לניקוד מרשים בקטגוריות חוויית הנוסעים והנוחות הכללית, הטרמינל השיג דירוג מרבי בקטגוריות הבידור והאזורים השקטים שבהם נוסעים יכולים להתרגע, לקרוא או לעבוד. טרמינל 2 זכה גם בשבחים מנוסעים במעבר (טרנזיט): הבניין תוכנן כך שזמני המעבר לטיסה הבאה קצרים ביותר. הוספת מבנה הלוויין במרכז שיפר את טרמינל 2 מבחינת איכות, לא רק מבחינת קיבולת: כאחד ממבני שדות התעופה המתקדמים בעולם, מבנה הלוויין מציע לנוסעים מגוון רחב של אפשרויות לקניות ומסעדות בסביבה נעימה המוצפת באור טבעי. השטח הכולל של החנויות והמסעדות בטרמינל 2 כמעט הוכפל בעקבות הוספת 7,000 מ"ר של מסעדות, בתי קפה וחנויות. ביקורות מצוינות הוענקו גם לעיצוב הפנים של מבנה הלוויין, שבו פרטים רבים בהשראת נופים ותרבות מקומית המבהירים לנוסעים שהם נמצאים במינכן.

השערים תוכננו כאזורי המתנה מתוך מחשבה על צורכי הנוסעים. בכל מקום בטרמינל 2 הנוסעים יכולים למצוא אזורים שקטים שבהם יוכלו להירגע בכיסאות הסבה נוחים. נוסעים שרוצים לנצל את זמן ההמתנה באופן פרודוקטיבי יותר ישמחו לגלות את קישוריות ה-WLAN הניתנת בחינם ואת שקעי החשמל ויציאות ה-USB. אזורי ההמתנה למשפחות עוצבו כך שילדים קטנים יוכלו לפרוק אנרגיה עודפת לפני שיעלו לטיסה. בנוסף, מבנה הלוויין של הטרמינל מציע לראשונה מקלחות מחוץ לטרקלינים של לופטהנזה. המקלחות מוקמו במפלס הבין-מדינתי (Non-Schengen) עבור נוסעים המעוניינים להתרענן לפני שהם ממריאים לטיסה ארוכה.

נוסעים המחפשים מפלט מיוחד במינו יכולים לבקר באחד מ-11 הטרקלינים של לופטהנזה בטרמינל 2, בהם חמישה חדשים המציעים נוף מרהיב של רחבת המטוסים. מרפסת הגג של טרקלין המחלקה הראשונה מציעה נוחות מקסימלית ושירותים בלעדיים. הטרקלינים לנוסעים עם מגבלות ניידות וקטינים הנוסעים ללא בן לוויה צוידו כולם במתקנים מיוחדים המותאמים לנוסעים שהם משרתים. גם נוסעים שאינם מתוכננים להמריא ממבנה הלוויין יכולים לבקר בבניין החדש. כל הנוסעים המחזיקים בכרטיס עלייה למטוס מוזמנים לטיול קצר באמצעות מערכת ההיסעים התחתית.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.