תפריט עמוד

שדה התעופה של הונג קונג הטוב בעולם

שדה התעופה של הונג קונג נבחר כטוב ביותר בעולם, ואילו שדה התעופה של מינכן ע"ש יוזף שטראוס הוא השדה הטוב ביותר  באירופה, כך עולה מסקר שערך המכון הבריטי Skytrax. הסקר מבוסס על שאלונים שמילאו יותר מ-11 מיליון נוסעים ב-240 שדות תעופה בעולם.

שדה התעופה של הונג קונג, שדורג כטוב בעולם, הוא עמוס במיוחד – בכל יום עוברות דרכו כ-900 טיסות של 95 חברות תעופה; במהלך שנת 2010 עברו בו  50.9 מיליון נוסעים. גם במקום השני והשלישי נמצאים שדות תעופה באסיה – צ'אנגי בסינגפור ואינצ'יון בדרום קוריאה. במקום הרביעי ברשימה מדורג שדה התעופה של מינכן. זו הפעם השישית שהשדה של מינכן מדורג במקום הגבוה ביותר מבין שדות התעופה האירופאים. עוד שדות מצטיינים באירופה: סכיפהול באמסטרדם (מקום 6), שדה התעופה של ציריך (מקום 7) ושדה התעופה של קופנהגן (מקום 10).

הסקר המקיף, שמדרג את שדות התעופה, מתבסס על שאלון ובו 39 קטגוריות שמכסות את התהליכים השונים שהנוסעים עוברים – מהכניסה לשדה התעופה ועד ההמראה, וכן מהנחיתה ועד היציאה מהשדה. הסקר, שזו השנה ה-12 לקיומו, נחשב למהימן מאוד והוא נהנה ממוניטין רב בענף התעופה. שדות התעופה המצטיינים קיבלו עיטור כבוד במהלך יריד מקצועי שנערך בימים אלו בקופנהגן.


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.