תפריט עמוד

פתאל, רשת המלונות הגדולה בישראל, מוסיפה מלון נוסף לרשימה ההולכת וגדלה של מלונותיה: מלון גולדאר המיתולוגי בנתניה יהפוך, לאחר שיפוץ מאסיבי, למלון לאונרדו פלאזה. הרשת תשקיע 50 מיליון שקל בשיפוץ המלון ובעיצובו, על מנת להפוך אותו למלון של חמישה כוכבים. לאחר השיפוץ, שיימשך 14 חודשים, המלון יכלול 170 חדרים, בריכה, חדר כושר, אולמות אירועים וכנסים וחדרי ישיבות.

בשנים האחרונות נתניה מיצבה את עצמה כיעד תיירותי מוביל. מנתוני התאחדות המלונות בישראל עולה כי בחודשים ינואר עד מאי השנה, נתניה רשמה גידול של 17% במספר הלינות – הרבה מעל הממוצע הארצי, שעמד על 2% בלבד. "אנו רואים בנתניה אחד ממרכזי התיירות הגדולים של מרכז הארץ ולכן בחרנו להביא לשם את המותג לאונרדו שפועל כיום גם באירופה ובישראל", אומר דוד פתאל, יו"ר ומנכ"ל הרשת. ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, בירכה על המהלך ואמרה כי שילובו של מלון גולדאר בין מלונות פתאל "מהווה נדבך נוסף בביסוס מעמדה של נתניה כעיר תיירות מובילה".

לפתאל יש 7,500 חדרי אירוח הפזורים בכל רחבי הארץ, מאילת ועד טבריה. מלונות הרשת פועלים תחת המותגים מרידיאן, לאונרדו, מג'יק, יו קורל ביץ' קלאב והרודס. בנוסף, לרשת יש יותר מ-30 מלונות באירופה תחת המותג לאונרדו.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.