תפריט עמוד

קתאי פסיפיק מתחילה לטוס מתל אביב

החל בחודש מרץ 2017 חברת התעופה קתאי פסיפיק תפעיל טיסות ישירות בין תל אביב להונג קונג. הקו החדש יאפשר לאנשים עסקים ולמטיילים להגיע בנוחות ובקלות להונג קונג וליעדים נוספים במזרח אסיה

חברת התעופה קתאי פסיפיק הודיעה כי היא מרחיבה את רשת הטיסות העולמית שלה עם חנוכת קו טיסה חדש, ארבע פעמים בשבוע, בין הונג קונג ותל אביב החל מ-26 במרץ 2017. קו הטיסה החדש, אשר יופעל במטוס החדיש איירבוס A350, יציע נוחות רבה יותר לנוסעים לעסקים ולנופש אשר יטוסו בין שתי הערים. כמו כן, לנוסעים מישראל תתאפשר גישה ליעדים מרכזיים באסיה ובדרום הפסיפיק דרך נמל הבית של קתאי פסיפיק בהונג קונג.

מחלקת העסקים באיירבוס A350 של קתאי פסיפיק

הקו החדש ייתן מענה לדרישה ההולכת וגוברת הן מצד אנשי עסקים והן מצד מטיילים לסין והמזרח הרחוק. הקו החדש מתל אביב מציע חיבור נוח לבסיסה של קתאי פסיפיק בהונג קונג, ומאפשר חיבור נוח ומהיר לטיסות המשך לסין, יפן והמזרח הרחוק, כמו גם לאוסטרליה, ניו זילנד והאוקיינוס השקט. בנוסף, דרגון אייר, חברת הבת של קתאי פסיפיק החברה בברית one world מציעה 53 יעדים ברחבי אסיה, מתוכם 23 בסין.

מטוס האיירבוס A350 של קתאי פסיפיק, מהסוג שיטוס בקו בין תל אביב להונג קונג

יחד עם רמת שירות מדרגה ראשונה ומערכת בידור מעולה בכל מחלקות השירות, מובטחת לנוסעים חווית טיסה בלתי נשכחת בטיסותיה של קתאי פסיפיק מתל אביב להונג קונג. הנוסעים בקו החדש יכולים לצפות לשרות מעולה במיוחד על סיפון מטוס האיירבוס A350. המטוס הידידותי לסביבה מצויד בחידושים האחרונים של חברת התעופה עבור תא הנוסעים, מערכת בידור מתקדמת וחיבור WiFi בכל המחלקות.

מנכ"ל קתאי פסיפיק מר אייבן צ'ו אמר: "אנו נרגשים לחנוך קו טיסה ישיר לתל אביב, אשר ביססה את עצמה כבירה עסקית עשירה בתרבות ומתקדמת מבחינה טכנולוגית. כשוק חשוב במערך הטיסות שלנו, ישראל מציעה פוטנציאל עצום לעסקים וגם לנופש. יחד עם חנוכת הקווים לאחרונה למדריד ולגטוויק, קו חדש זה לתל אביב משקף את מחויבותנו להגדיל ולהצמיח את רשת הקווים של קתאי פסיפיק ולהמשיך לחזק את מעמדה של הונג קונג כאחד מנמלי הבית המרשימים ביותר בעולם התעופה העולמי".

בתמונה הפותחת: נמל ויקטוריה וקו הרקיע של הונג קונג | צילום: Luciano Mortula / Shutterstock

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.