תפריט עמוד

קתאי פסיפיק מוסיפה טיסות מישראל

לציון שנה לפעילות של קתאי פסיפיק בישראל הודיעה החברה על הפעלה של שש טיסות בשבוע החל מחודש מרץ. שעת היציאה הוזזה כדי להתאים לטיסות המשך ליעדים נוספים באסיה

חברת התעופה קתאי פסיפיק הודיעה על הגדלת פעילותה בישראל לשש טיסות שבועיות החל מ-26 במרץ, יום השנה להתחלת הפעילות בקו בין תל אביב להונג קונג. לוח הטיסות העדכני יציע טיסות שישה ימים בשבוע (כל יום פרט לימי ראשון) בשעה 15:15 בטיסה ישירה להונג קונג. הטיסות של קתאי מתקיימות במטוס איירבס 350A המתקדם. על הזזת שעת היציאה, מ-13:30 ל-15:30 אחר ג'ונתן ביילי, מנהל קתאי פסיפיק בישראל, כי החברה מצאה שזמן היציאה המאוחר יותר מסייע לנוסעים עסקיים ולמטיילים להגיע להונג קונג בשעת בוקר מוקדמת, דבר המקצר את זמן ההמתנה לטיסות המשך.  הוא הוסיף כי בחודשי החגים החברה תפעיל טיסות יומיות מישראל.

שדה התעופה בהונג קונג הוא מהמתקדמים בעולם והוא נוח מאוד לטיסות המשך. לקתאי פסיפיק יש טיסות המשך ליעדים פופולריים באסיה, בהם יפן, סינגפור, פיליפינים, טייוואן ועוד וכן טיסות לאוסטרליה וניו זילנד.

לרגל שנה לפעילות בישראל, החברה הודיעה על מחירים מיוחדים לנוסעים ישראלים. כך, למשל, טיסה להונג קונג תעלה החל מ- 895 דולר וליפן וסינגפור החל מ-998$ (ליציאות מ-1 במאי עד 31 לאוגוסט, לרכישה עד 28 לפברואר).

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.