תפריט עמוד

קתאי פסיפיק: הנוסעים גייסו מעל מיליון דולר

במהלך השנה שעברה נוסעי חברת קתאי פסיפיק גייסו כ-12 מיליון דולר הונג קונגי (כ-1.5 מיליון דולר אמריקאי) לטובת ילדים נזקקים ברחבי העולם

חברת התעופה קתאי פסיפיק, המדורגת ברשימת חברות התעופה הטובות בעולם, וועדת הונג קונג עבור UNICEF הודיעו כי במסגרת התכנית Change for Good גויסו 11.7 מיליון דולר הונג קונגי במהלך 2017. מאז השקתה, בשנת 1991, התכנית משתמשת בכסף הקטן שנותר אצל הנוסעים של קתאי פסיפיק כדי לספק אספקה ​​ושירותים לשיפור חייהם של ילדים פגיעים ונזקקים ברחבי העולם.

מתוך התרומה הכוללת של שנת 2017, קתאי פסיפיק ייעדה 2.73 מיליון דולר הונג קונגי לתמיכה בבתי הספר של יוניצ"ף (UNICEF, קרן החירום הבינלאומית של האו"ם לילדים) במיאנמר ובהודו. התכנית הנושאית, המתואמת עם אחד מעקרונות המפתח של החברה לקידום בני נוער, שואפת לספק למידה איכותית לילדים,  עם דגש מיוחד על ילדים מוחלשים, שיש סיכוי נמוך שיקבלו השכלה – מסיבות של מגדר, מוצא אתני, מוגבלות פיזית, מיקום גאוגרפי או נסיבות כלכליות.

רופרט הוג, מנכ"ל קתאי פסיפיק (שני מימין), מציג את כספי התרומה ל-UNICEF

רופרט הוג, מנכ"ל קתאי פסיפיק (שני מימין), מציג את כספי התרומה ל-UNICEF

רופרט הוג, מנכ"ל קתאי פסיפיק, הודה לנוסעים על נדיבותם: "אני מודה מקרב לב על נדיבותם של הנוסעים אשר אפשרו לנו לגייס כמעט 190 מיליון דולר הונג קונגי מאז תחילת התכנית Change for Good. לכל ילד מגיע סיכוי לחיים טובים, אך לצערי זה עדיין לא מתאפשר למיליוני ילדים ברחבי העולם. הכסף שגויס יביא לשינוי גדול עבור ילדים וצעירים רבים ברחבי אסיה ומחוצה לה, ועל כך אני אסיר תודה".

24 עובדי קתאי פסיפיק ליוו השנה צוות של יוניצ"ף לשני סיורים בסין ובנפאל על מנת ללמוד על תכניות הארגון בנושא חינוך לגיל הרך, חינוך לא פורמלי והגנה על ילדים.

חברת התעופה קתאי פסיפיק, שבסיסה בהונג קונג, מפעילה טיסות ישירות בקו תל אביב הונג קונג במטוס איירבוס A350 החדש, עם טיסות המשך נוחות ל-75 יעדים באסיה והפסיפיק.

בתמונה הפותחת: מטוס איירבוס A350-1000 החדיש הפועל בקו תל אביב – הונג קונג
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.