תפריט עמוד

קרואטיה מייצבת עצמה כיעד תיירות כפרי אקולוגי

שר התיירות של קרואטיה, שנמצא בישראל לרגל יריד התיירות הבינלאומי, הכריז כי ארצו תשתמש בשנה הקרובה בפוטנציאל הייחודי הטמון בה כדי למשוך תיירים נוספים

קרואטיה רשמה אותו מספר לינות של תיירים ב- 11 החודשים הראשונים של 2009 כמו באותה תקופה ב- 2008, עם יותר מ- 50 מיליון לינות של תיירים זרים. בסך הכול ביקרו בקרואטיה בתקופה זאת 10.8 מיליון תיירים, כך אמר שר התיירות של קרואטיה, דאמיר באג'ס, בכנס מיוחד של סוכני נסיעות לרגל פתיחת IMTM 2010, יריד התיירות הבינלאומי של ישראל. בכנס השתתפה גם שגרירת קרואטיה בישראל, מריצה זוריקה מלקוביץ'.

השר אמר כי המימון הכולל לקידום התיירות בקרואטיה בשנת 2010 יעמוד על 30 מיליון אירו, שני מיליון אירו יותר מהסכום שהושקע בשנה שעברה. על פי התוכנית האסטרטגית של המשרד לארבע השנים הקרובות, קרואטיה תוצג כיעד לתיירות "לייף סטייל" (סגנון חיים). "נשתמש באותנטיות וברב-גוניות שלנו בדרך טובה יותר… ניזום את התהליך של מיתוג מוצרי תיירות קרואטים שונים, כמו בתי מלון קטנים, בתים כפריים אקולוגיים, וכן הלאה". בעונת 2010 תעסוק קרואטיה באופן נרחב ודינמי יותר בקידום תדמיתה התיירותית ברחבי העולם, עם דגש מיוחד על קמפינג ושיט.
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.