תפריט עמוד

קראבי: כחול בעיניים

טיפוס מצוקים, ביקור במערות נטיפים ושיט קיאקים בין איים הם רק כמה מהסיבות להגיע לקראבי, מחוז ירוק בדרום תאילנד, לחופו של ים אנדמן

קראבי (Krabi) הוא שם של מחוז בדרום תאילנד וגם שמם של עיר דייגים קטנה וחוף נופש מפורסם של צעירים בשפך נהר קראבי לים אנדמן, מרחק שעת טיסה מבנגקוק. הודות לחוקי שמירת הטבע הנוקשים – האוסרים בין היתר על שימוש באופנועי ים והצבת מתקנים על קו המים – מצליחה קראבי לשמר את נופה הבתולי ואת אווירת הטבע הקדמון.

אפשר לטבול במי הנהר המתוקים הנמהלים במי הים המלוחים, לצאת לשיט קיאקים בין האיים הרבים הפזורים בים, או לטפס על מצוקי הגיר הסמוכים לחוף. כשמתרחקים קצת מהחוף מגיעים לאזור ביצתי שבו צומחים מנגרובים – צמחי מים עם שורשי אוויר. באזור החוף יש גם מערות חצובות בסלע ומערות נטיפים עם ציורי קיר בני 3,000 שנה.

לחופשה חלומית ביעדים טרופיים ואקזוטיים לחצו כאן >>

במרחק שיט קצר מקראבי נמצאים שני איי פי פי: פי פי דון (Phi Phi Don) ופי פי לה (Phi Phi Leh). פי פי לה, הקטן יותר, אינו מיושב, והמבקרים בו יכולים לצפות בעופות המקננים במצוקים, או לצלול במימי הים וליהנות מהדגה העשירה. מעט מזרחה מאיי פי פי מצוי האי לנטה (Lanta), המומלץ למי שמבקשים להתפרקד בשקט, הרחק מההמולה.

חופשות אקזוטיות בקליק!

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.