תפריט עמוד

קפה וטיול

את הפינג'אן המיתולוגי מחליפות כיום מכונות אספרסו ניידות, שפועלות ללא חיבור לחשמל. בין אם אתם בטרק, בפיקניק, בנסיעה לגליל או בטיול ג'יפים במדבר - קפה איכותי וטעים תמיד נמצא בהישג יד

התשוקה לקפה טוב גורמת לנו לפעמים לאבד את שיקול הדעת ולעשות דברים מוזרים למדי בדרך לספק אותה. זה בדיוק מה שקרה למירב מור ביום ראשון סגרירי בפריז. היא התעוררה מוקדם בחדרה במלון והחליטה לפנק את בן זוגה באספרסו למיטה. מה שנשמע כעניין פשוט למדי הסתבר כמבצע בלתי אפשרי.

"מעיל על הכותונת, נעלי בית, לחיצה על כפתור המעלית והנה אני בלובי – קונה קפה ועולה חזרה". או כך לפחות חשבה. אבל עד מהרה התברר שזה ממש לא עומד לקרות: המלון היה עדיין שרוי בתרדמת יום ראשון ולא היה איש שיוכל לעזור בעניין הקפה. גם בית קפה שראתה יום קודם בפינת הרחוב היה סגור. מסע החיפושים נמשך הלאה והלאה, מרחוב לרחוב ומסמטה לסמטה עד שלפתע מירב הבינה שאין לה מושג איפה היא נמצאת. לא רק שלא מצאה אספרסו, עכשיו גם המלון נעלם לגמרי… זה נגמר בנסיעה במונית בחזרה למלון על פי כתובת שהיתה רשומה על פתק שנשאר בכיס המעיל.


אספרסו מול הנוף. לפמפם, להוסיף מים חמים וקפה ולמזוג

זה היה הרגע בו הבינה שהיא צריכה לעשות מעשה. אחרי 20 שנה כמנהלת כספים, מירב החליטה לעשות מהפך מקצועי ואישי ולפתוח עסק עצמאי למכונות אספרסו ניידות, שיאפשרו להכין קפה טוב ברכב, בשטח ובככל מקום ורגע שבו אתם פשוט חייבים קפה. קפה תמר, על שם הבת שלה ובלי קשר לקפה המפורסם שהיה ברחוב שינקין בתל אביב, עונה על הצורך הבסיסי שמשותף לרבים כל כך – לשתות אספרסו טוב גם כשנמצאים בטיול, הרחק מבית קפה וללא חיבור לחשמל.


זאת לא משאבת אופניים, זאת מכונת אספרסו היברידית, אידיאלי להפסקת קפה במהלך טיול אופניים

איך זה עובד? יש כמה סוגים של מכונות אספרסו ניידות, שמתאימות למטיילים בשטח, לתרמילאים, לג'יפאים, לאורחים במלון, למעשה לכל מקום וכל מצב שאפשר לעלות על הדעת. מכונת האספרסו ההיברידית נראית כמו משאבה של אופניים והיא עובדת על לחץ של 16 בר, ללא מתח חשמלי. כל מה שצריך לעשות זה לפמפם אותה כדי להגיע ללחץ הרצוי, מוסיפים מים חמים (אפשר לקחת בתרמוס או ממיחם מים), פוד של קפה או קפה טחון ומוזגים את הקפה לכוס.


מכונת קפה לרכב. אספרסו בפקקים שבדרך לטיול

מכונה אחרת מתאימה לרכב: מחברים את המכונה למצת של הרכב, מוסיפים מים רגילים, פוד של קפה או קפה טחון, לוחצים על לחצן ההפעלה וממתינים לצפצוף. התוצאה: אספרסו איכותי, שכיף לשתות בדרך ליעד הטיול וגם סתם כך כשתקועים בפקקים בדרך לעבודה.


בלב המדבר או ביער מושלג, האספרסו הבא בדרך…

כמובן שיש גם מוצרים נלווים, כמו תיק נשיאה לקפה טחון, קנקן תרמי, פודים לקפה, קפה טחון ועוד. אז בפעם הבאה שאתם מתעוררים באוהל בלב המדבר, יושבים לפיקניק משפחתי ביער, צועדים בשביל ישראל, מטפסים על פסגה בהרי האלפים או פשוט מתעוררים מוקדם מאוד בבוקר במלון פריזאי ורוצים קפה – האספרסו הבא שלכם נמצא ממש במרחק נגיעה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.