תפריט עמוד

קניות באירופה – מזכרות שאוהבים

שופינג זה לא רק בגדים. לכל מקום יש את המזכרות הייחודית לו, וחנויות שלא תמצאו בשום מקום אחר. אספנו בשבילכם את הקניות המיוחדות שכדאי לעשות באיסטנבול, דבלין, בריסל, לונדון, אמסטרדם, בודפשט, אתונה, מדריד, פריז

רומא
אופנת הוותיקן. אם חשקתם במלתחה חדשה בסגנון נזירות הוותיקן, לכו אל הרחובות Via dei Cestari ן-Via di Santa Chiara, ואם מתחשק לכם משהו מתוק אתם יכולים ללקק סוכרייה בדמות האפיפיור (Pope Lollipop).

איסטנבול
מטבעות זהב עות'מאניים מהמאות ה-19 והעשרים נמכרים בחנויות הזהב ובבזאר הגדול. המטבעות קשורים בסרט ורוד או תכול, ונהוג להביאם, כסגולה למזל, לתינוק שאך זה נולד.

דבלין
Carrolls היא רשת חנויות לממכר מזכרות ומתנות איריות, כגון: בגדים עם הדפסים של דבלין, דיסקים של מוסיקה אירית, שוקולד ממולא בירה גינס ועוד המון רעיונות מקוריים. כתובת הסניף הראשי: 33 Lower O ' Connell St.. טלפון: 8746696.

בריסל
שוקולד. זהו המקום לקנות פרלינים מדהימים של שוקולד ולהתענג על כל נגיסה. המחיר אינו זול ויכול להגיע עד 20 אירו לקילוגרם. אוהבי שוקולד אמיתיים יכולים ללכת אל החנויות היוקרתיות Neuhaus ו-Godiva .

לונדון
ספרים. חנות הספרים Foyle’s ברחוב Charing Cross Rd , היא חנות הספרים הגדולה והמבולגנת ביותר בעיר. למרות האי סדר אפשר למצוא פה ספרים שאין בשום מקום אחר. טלפון: 74375660.

אמסטרדם
גבינות. הגבינות המקומית ידועות כמצוינות וניתן למצוא אותן בטעמים שונים ובריחות עזים. ברחבי העיר ישנן חנויות המתמחות בגבינות, אותן תזהו לפי הריח. מומלץ לבקר בשוק הגבינות שבעיר אלקמאר או בחוות לייצור גבינה שנמצאות ליד העיר חאודה.

בודפשט
עבודות יד הונגריות אפשר לקנות ב-Folkart Centrum. כיסויים לכריות, מפות שולחן, כלי קרמיקה, בובות מיניאטוריות ועוד מוצרים אותנטיים רבים. כתובת: Vaci utca 58. טלפון: 3185840.

אתונה
סנדלים. סטאוורוס מליסינוס הוא לא רק יצרן סנדלים מצוין, אלא גם משורר מוכשר, שבין לקוחותיו המפורסמים נמנים הביטלס, סופיה לורן, גרי קופר וג'קלין קנדי אונסיס. "הסנדלר המשורר" מייצר את הסנדלים המפורסמים של אתונה משנות ה-60 וידו עוד נטויה. כתובת: Pandrossou 89.

מדריד
גיטרות. במדריד יש כמה חנויות המוכרות גיטרות ספרדיות איכותיות. אחת מהן היא Jose Ramirez Guitars, שם מייצרים גיטרות קלאסיות עוד מ-1882, על פי ידע שעבר מאב לבן. בחנות ישנו גם מוזיאון לגיטרות. כתובת: Concepcion Jeronimo 2.
מזכרות נוספות הן מניפות, קסטנייטות ותלבושות פלמנקו.

פריז
קונדומים. ב-Generation Condom תוכלו למצוא את כל סוגי הקונדומים שעליהם חלמתם. כתובת: 6 Rue Thouin, הרובע החמישי.

אזור האגמים באנגליה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.