תפריט עמוד

משחזרים חלומות: קמפיין חדש ללשכת התיירות של תאילנד

במסגרת הקמפיין, שנקרא "החלום התאילנדי שלי", סלבס ישראלים מעלים תמונות שמשחזרות את חופשת החלומות שלהם בתאילנד. על פי התכנית העכשווית, תאילנד אמורה להיפתח מחדש לתיירות בינלאומית בתחילת חודש יולי

לשכת התיירות של תאילנד בישראל יוצאת בימים אלה בקמפיין חדש – "החלום התאילנדי שלי", שבמסגרתו סלבס ישראלים משחזרים תמונות מחופשה בתאילנד או מעלים חלומות על חופשה שכזאת. הקמפיין יאפשר לחברי מועדון ידידי תאילנד בישראל להציג את הפנטזיה התאילנדית שלהם וכך לזכות בחופשות יקרות ערך.

על פי אימרי קלמן, מ"מ של נציג לשכת התיירות בתאילנד (TAT) בישראל, "בשנה האחרונה תאילנד נראית רחוקה מתמיד. הזיכרונות מהחופשות בממלכה צצים בחלומות הלילה ודמיונות על החופשה הבאה קופצים בחלומות בהקיץ. אלפים רבים של ישראלים חולמים יותר מכל לשוב לתאילנד ורבים מצפים בכיליון עיניים להזדמנות לגלות אותה לראשונה. אנחנו משוכנעים שאין תרופה טובה יותר לאתגרים, מאשר התרעננות בממלכה הקסומה ולכן פנינו לידוענים ישראלים לעזור לנו להציג את החלום בפני הקהל הרחב."

קלמן מוסיף כי קבוצת הפייסבוק מועדון ידידי תאילנד בישראל מתמקדת בזיכרונות ובחלומות מתוך רצון לרענן את הצבעים, לחדש את הריחות ולעורר את התחושות הנהדרות שהותירו ביקורים בעבר. "אנחנו גאים ושמחים לשתף את הצילומים הראשונים מתוך קמפיין רחב ממדים שנשיק בקרוב. הקמפיין מאפשר לאוהבי תאילנד להפוך את החלומות לתמונות ממשיות, באמצעות פילטרים ייחודיים שיצרנו".

הנה כמה תמונות מהקמפיין החדש:

מיכל ינאי משחזרת רגע של מדיטציה על חוף קסום בתאילנד

מיכל ינאי משחזרת רגע של מדיטציה על חוף קסום בתאילנד

גל אוחובסקי משחזר תמונה מחופשה בצפון תאילנד

גל אוחובסקי משחזר תמונה מחופשה בצפון תאילנד

סתיו שטרסקו חולמת על מסע שופינג בשווקים הצבעוניים של בנגקוק

סתיו שטרסקו חולמת על מסע שופינג בשווקים הצבעוניים של בנגקוק

על פי תכנית של לשכת התיירות של תאילנד, פוקט יהיה היעד הראשון להיפתח לתיירות בינלאומית, בשלב הראשון עם חובת בידוד של שבוע במלון או באתר הנופש ולאחר קבלת תוצאה שלילית לקורונה אפשר לטייל ברחבי פוקט. החל מ-1.7.21, תיירים מחוסנים יורשו לנסוע לפוקט ללא בידוד במלון ויהיו רשאים לטייל באופן חופשי באי. לאחר שבוע ותוצאה שלילית של בדיקת קורונה, הם יורשו לנסוע בחופשיות בכל רחבי תאילנד.

מה-1 ביולי ניתן יהיה לבקר בחמישה אזורים נוספים – קראבי, קאו לאק, קו סמוי, פטאיה וצ'אנג מאי, עם חובת בידוד של שבוע בבית המלון ולאחר בדיקה שלילית אפשר יהיה לטייל באותו אזור.

תמונות מתוך קמפיין החלום התאילנדי שלי – הפקה ועיצוב: פיתה מרקטינג, צילום וארט: לימור בן-רומנו, איפור ושיער: עוזי הראל. תמונה פותחת: שאטרסטוק
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.