תפריט עמוד

קלאסיקה בשחקים: כל יצירות שייקספיר בטיסה אחת

איזי ג'ט, חברת התעופה הגדולה ביותר בבריטניה, תחגוג את יום הולדתו ה-450 של המחזאי הנודע וויליאם שייקספיר, החל ב-23 באפריל, בביצוע שובר שיא גינס של כל יצירותיו, במהלך טיסה לאיטליה.

The Reduced Shakespeare Company ("להקת שייקספיר המצומצם") תבצע גרסה מקוצרת של כל יצירות המחזאי הנודע בטיסה לוורונה אשר תצא מנמל התעופה גאטוויק שבלונדון ותימשך כשעה. איזי ג'ט מקווה לשבור שיא גינס עולמי בהעלאת הצגת תיאטרון בשחקים, בגובה של 37 אלף רגל. להקת התיאטרון מתמחה בהעלאת גרסאות מקוצרות ומשעשעות של מיטב הקלאסיקות. המופע הינו חלק ממסע רחב היקף של איזי ג'ט להפוך את ה-23 באפריל ליום וויליאם שייקספיר הלאומי.

ההפקה תועלה במטוס איזי ג'ט שעוצב במיוחד לאירוע, לרבות דיוקנו של המחזאי הנודע בגובה של יותר משלושה מטרים, שצויר על גוף המטוס. שלושה שחקנים מתוך The Reduced Shakespeare Company יעלו את המופע בחלקו הקדמי של תא הנוסעים. לצורך כך הם ערכו חזרות לקראת מופע ייחודי זה במרכז ההדרכה של איזי ג'ט בלוטון.

פול מור, מנהל תחום התקשורת באיזי ג'ט: "המסע שלנו להפוך את ה-23 באפריל ליום שייקספיר הלאומי נמשך לאורך חודש אפריל וכולל פרסום על גבי המושבים במאות מטיסותינו, הופעות חינם בנמלי תעופה וכתבות במגזין החברה, הנקרא על ידי חמישה מיליוני נוסעים מדי חודש".


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.