תפריט עמוד

קוריאה מחכה לתייר הישראלי

בראיון למסע אחר אונליין אמר מנכ"ל רשות התיירות הקוריאנית סניף איסטנבול כי השילוב המיוחד של מסורת ומודרניות הופך את קוריאה ליעד מושלם לישראלים

משלחת מיוחדת של בכירים מרשות התיירות של קוריאה, בראשות מנכ"ל רשות התיירות הקוריאנית (KTO) סניף איסטנבול, מר קים קיון-סו, הגיעה לישראל כדי להשתתף ביריד התיירות הבינלאומי IMTM שהתקיים בתל אביב ב-11-10 בפברואר. מטרת הביקור היתה חיזוק קשרי התיירות בין שתי המדינות ועידוד תנועת התיירות ביניהן. בראיון שהעניק למסע אחר אונליין ציין מר קים את השילוב המיוחד שמתקיים בקוריאה ואשר הופך אותה ליעד מעניין כל כך עבור התייר הישראלי: "מצד אחד זהו יעד אקזוטי ומסקרן, מצד שני קוריאה היא מדינה מודרנית עם תשתיות מאוד מפותחות". הוא הוסיף כי קוריאה היא מדינה בטוחה מאוד לתיירים. "זאת המדינה הכי בטוחה בעולם לתרמילאים", אמר, "גם בחצות אישה צעירה יכולה להסתובב לבדה ברחובות סיאול ולהרגיש בטוחה לגמרי".

מנכ"ל רשות התיירות הקוריאנית סניף איסטנבול, קים קיון-סו (מימין) עם שגריר קוריאה בישראל, לי גן-טה

השנה קוריאה הדרומית וישראל מציינות 53 שנה לכינון היחסים הדיפלומטיים ביניהן. שתי המדינות נוסדו באותה שנה ויש ביניהן הרבה מהמשותף. קוריאנים רבים מזדהים עם ההיסטוריה של עם ישראל, ופעם בשנה באי ג'ינדו הם מציינים את קריעת ים סוף. העם הקוריאני אוהב מאוד את ישראל וקוריאנים רבים מגיעים מדי שנה לישראל. מספר התיירים מקוריאה לישראל הוא הגדול ביותר מבין מדינות אסיה (כ-30 אלף בשנת 2014). יותר מ-12,000 ישראלים ביקרו בקוריאה בשנת 2014 והמספר גדל משנה לשנה. גם יחסי המסחר בין המדינות משגשגים. חברת התעופה קוריאן איירליינס מפעילה שלוש טיסות שבועיות ישירות מתל אביב לסיאול.

האתגר של רשות התיירות הקוריאנית לשנה הקרובה, אמר קים, הוא להביא לתודעת הישראלים את היתרונות הרבים של קוריאה כיעד תיירותי מוביל. הוא ציין כי ישנן חבילות תיור שונות ומגוונות בקוריאה, שיקסמו לכל מטייל – החל מסיורים עירוניים, דרך טיולי טבע ועד חבילות גורמה שמתמקדות במטבח הקוריאני המשובח. הוא הביע תקווה שהציבור בישראל יעמיק את ההיכרות עם קוריאה ויגלה שמעבר להיותה ענקית טכנולוגיה, שמייצרת טלפונים סלולריים ומכוניות, קוריאה מציעה גם תרבות עשירה, שמשלבת ישן וחדש, מסורת וקדמה – לצד שמורות טבע, איים שלווים, מאכלים אקזוטיים והיסטוריה עשירה.

בתמונה הפותחת: סיאול, בירת קוריאה | צילום: רשות התיירות הקוריאנית KTO

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.