תפריט עמוד

קונספט חדש של נופש הכל כלול במג'יק סאנרייז

מתכננים חופשה באילת עם ילדים? מעכשיו לא צריך לארוז את כל הבית: בקונספט החדש של כפר הנופש מג'יק סאנרייז קלאב אילת, מרשת מלונות פתאל, דואגים לאורחים הצעירים, מגיל 0 ועד 17, כשלכל שכבת גיל יש שפע של פעילויות, אקשן וכיף מסביב לשעון. אורחים עם תינוק מקבלים מיטת תינוק עם מגן מיטה ומצעים, קומקום חשמלי, מחמם בקבוקים, אמבטיה לתינוק, סיר או מושב אסלה ועוד, והכל כלול במחיר החדר.


קיר טיפוס במג'יק סאנרייז קלאב אילת. נון סטופ פעילויות, אקשן וכיף

ילדים בגיל הגן ימצאו שפע של עניין ופעילויות המותאמות להם בגן הילדים ששופץ בעלות של כ-70 אלף שקל, וכולם ייהנו ממיני לונה פארק המקיים בכל יום שעתיים של הפעלות לכל המשפחה, כולל עמדת איפור פנים, סדנת בלונים, מתקנים מתנפחים, דוכני מזון עם פופקורן, ארטיקים, תירס חם ועוד.


האורחים יכולים לצאת לטיול ג'יפים חווייתי בנופי המדבר

אבל זה רק ההתחלה: ילדי המלון נהנים מפעילויות בפינת החי של קיבוץ איילות, במלון מתקיימות סדנאות בישול מתקדמות לילדים, הילדים מעלים מופע פרי יצירתם בפני ההורים, יש אזור נפרד בחדר האוכל המיועד לילדים עם אוכל שהם אוהבים. בנוסף, אפשר לצאת לטיולי ג'יפים ברכבי שטח העומדים לרשות האורחים, שייט חווייתי בים סוף ומסיבת בריכה המתקיימת פעמיים בשבוע והכוללת רחצה לילית, מגוון קוקטיילים ומזטים, מוזיקה ברזילאית ועוד.


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.