תפריט עמוד

צרפת: יעד התיירות מס' 1 בעולם

סין ממשיכה להפתיע: בשנה החולפת היא עקפה את ספרד במספר התיירים שביקרו בה והתמקמה במקום השלישי ברשימת יעדי התיירות הפופולריים ביותר לשנת 2010. את הרשימה השנתית מפרסם ארגון התיירות העולמי WNWTO, סוכנות של האו"ם שאוספת נתונים סטטיסטיים על תנועת התיירות ברחבי העולם.

צרפת מובילה את הרשימה בפער גדול, עם יותר מ-78 מיליון תיירים שביקרו בה בשנה החולפת, לעומת קצת פחות מ-61 מיליון תיירים שביקרו בארצות הברית, הממוקמת במקום השני ברשימה. במקום השלישי מדורגת סין, שדחקה את ספרד למקום הרביעי מהמקום השלישי שאותו תפסה בשנתיים האחרונות (לפני כן ספרד היתה מדורגת במקום השני). בסין ביקרו בשנה החולפת כמעט 56 מיליון תיירים, עלייה של כשישה מיליון מהשנה הקודמת. בספרד, הסובלת ממשבר כלכלי שאותותיו ניכרים גם בענף התיירות, היתה בשנה החולפת עלייה קטנה במספר התיירים הנכנסים, אולם המספר הסופי – 53 מיליון תיירים – לא הספיק כדי להשאירה במקום השלישי. את החמישייה הראשונה סוגרת איטליה עם 43 מיליון תיירים נכנסים.

למספר התיירים הנכנסים יש חשיבות עצומה על כלכלת המדינה. על פי נתונים שפרסם ארגון התיירות העולמי, ענף התיירות הנכנסת גלגל בשנה החולפת יותר מטריליון דולר – כ-3 מיליארד דולרים ביום!


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.