תפריט עמוד

צוות שכולו נשים בטיסה של אתיופיאן איירליינס

לרגל יום האישה הבינלאומי טיסה של אתיופיאן איירליינס מאדיס אבבה לוושינגטון די.סי הופעלה על ידי צוות שכולו נשים – מהטייסות והדיילות ועד לקייטרינג והביטחון

אתיופיאן איירליינס, חברת התעופה הגדולה באפריקה, ציינה את יום האישה הבינלאומי בטיסה מיוחדת מאדיס אבבה, בירת אתיופיה, לוושינגטון די.סי, בירת ארצות הברית, אשר הופעלה על ידי צוות של נשים בלבד. נשים תפעלו את כל הצדדים של הטיסה: מצוות הקרקע ועד צוות האוויר, כולל טייסות, דיילות, המערך הלוגיסטי, ביטחון, הקייטרינג ועד בקרת התעבורה האווירית. זאת הפעם השישית ברציפות שאתיופיאן מציינת את היום האישה הבינלאומי בדרך זאת. גם בשגרה אתיופיאן איירליינס מעסיקה נשים רבות במגוון תפקידים כולל הבכירים ביותר.

צוות נשים בטיסה של אתיופיאן איירליינס לוושינגטון

טוולדה גברמרים, מנכ"ל אתיופיאן איירליינס, אמר: "אנחנו מאמינים שטיסה ייחודית שכזאת מעניקה השראה רבה לנשים מאפריקה ולנשים צעירות לחלום בגדול ולהבין שהחלום שלהן הוא מאוד מציאותי. דבר הנכון לתעופה, מדע, טכנולוגיה, הנדסה, אמנות ועוד מגוון תחומים. בזמן שאנו חוגגים את ההישגים הכלכליים, החברתיים והפוליטיים של נשים באפריקה, אנחנו מציינים ולוקחים צעד קדימה את המשך המדיניות של שיוון מגדרי מלא באתיופיה ובאפריקה כולו".

אתיופיאן אירליינס מפעילה 2 טיסות יומיות (14 טיסות שבועיות) מתל אביב לאדיס אבבה, וכמו כן מציעה טיסות המשך ליותר מ-120 יעדים באפריקה, אסיה, צפון ודרום אמריקה ואירופה. אתיופיאן איירליינס מציעה לנוסעים הישראלים גישה נוחה במיוחד וקלה למגוון יעדים ייחודיים מסביב לעולם כולל לכ-62 יעדים באפריקה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.