תפריט עמוד

פתאל משיקה מלון חברתי ראשון בישראל

בהשקעה של מיליון שקל רשת פתאל משיקה באילת את המלון "החברתי" הראשון בישראל. הנופשים יתויגו אוטומטית לפייסבוק האישי בפעילויות השונות במהלך החופשה

הטכנולוגיה של הרשתות החברתיות והצורך של אנשים לתייג ולתעד כל רגע בחייהם זולגים לאחרונה גם לתחום הנופש. פרויקט חדשני של רשת מלונות פתאל הוטמע לאחרונה במלון יו קורל ביץ' קלאב באילת, דבר ההופך אותו למלון "החברתי" הראשון בישראל.

המלון, שפועל על פי קונספט של הקלאבים הגדולים בעולם, עבר תהליך של דיגיטציה אשר הופך את חווית החופשה בו לשיתופית יותר ומחוברת לעולמות הרשתות החברתיות ואפליקציות. על הפרויקט אחראים נדב פתאל, מנהל שיווק דיגיטלי ברשת פתאל, וסוכנות הדיגיטל אקליפטוס בשיתוף פעולה עם חברת עפר לשם – כשדמיון וטכנולוגיה נפגשים.

לדברי נדב פתאל: "בשנים האחרונות הפך תחום הדיגיטל לגורם משמעותי ברשת במגוון היבטים, החל מהזמנות באתר האינטרנט ועד הפעילות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. מבחינתנו זה היה טבעי להמשיך את המגמה גם לחוויית האורח במלון עצמו. מדובר בפרויקט גדול ומשמעותי שילך ויתפתח בהתאם ללמידה של הטכנולוגיה והתנהגות האורחים עם החוויה".


צמיד U share, שמזהה את האורח ומפעיל את המצלמה בעמדות המיוחדות

על פי נתוני פייסבוק לסיכום שנת 2013, ניכר כי גולש ממוצע מעלה 25% יותר תכנים לרשתות החברתיות בזמן חופשה, וכי 72% מהנופשים מעלים תמונות ותוכן מצולם לרשת בזמן חופש. עוד מראים המחקרים בתחום המלונאות, כי צילומים העולים ברשתות חברתיות מהווים את אחד הגורמים המשמעותיים על פיהם בוחרים אנשים את המלון שבו ינפשו.

U share- Share you fun
מלון יו קורל ביץ' קלאב באילת רושת בטכנולוגיה RFID, המאפשרת לאורחי המלון להיפטר מהסלולארי ולהעלות תמונות ועדכונים בזמן אמת על חוויותיהם במהלך החופשה, ישירות לפייסבוק האישי, באמצעות תיוג אלחוטי שאינו דורש פעולה כלשהי מצידם. בעת הקבלה למלון, יקבל כל אורח צמיד מיוחד אשר מזהה אותו בכל נקודה במלון ומפעיל את המצלמה.

ברחבי המלון הוצבו 16 עמדות מעוצבות אשר הופכות את חווית השיתוף לאטרקציה בפני עצמה: עמדת צלילה, עמדת צילום הממוקמת בתוך הבריכה – מתחת למים (ראו בתמונה הפותחת), עמדת וידאו במתחם הטרפז, עמדות צילום במתחמי החוף והבריכה, החץ וקשת, חדר האוכל, תיאטרון, שלושת אזורי הבר, גינת הילדים, עמדת גרין סקרין ועוד. בשלב זה המערכת מסוכרנת להעלות את התמונות לפרופיל האישי ברשת פייסבוק, אבל בעתיד מתכננת הרשת להרחיב את התיוג גם לרשתות חברתיות פופולאריות נוספות.


עמדת החץ וקשת. לעלות תמונות ישירות לדף הפייסבוק האישי

מאור חן, מנכ"ל סוכנות הדיגיטל אקליפטוס: "מניתוח שביצענו על התנהגות הנופשים בזירות הדיגיטליות שבהן פעולת רשת פתאל עלה צורך אחד ברור של הנופשים במלונות – הצורך להעצים את החופשה והחוויות שלהם באמצעות שיתוף תמונות. הנתונים שלנו מראים גידול יומי קבוע של עשרות אחוזים בהעלאת תמונות לפייסבוק ולאינסטגרם. לכן בחרנו להוביל פרויקט שיאפשר להם בדיוק את הצורך הזה. הדיגטיציה של בתי המלון לא מסתיימת רק בהיבט החדשנות הטכנולוגית, אלא מיושמת מתוך מטרה ליצור קישור ישיר בין בסיס הנתונים היבש שהיה עד היום על האורח לבין הצרכים והאהבות שלו, על פי מה שנלמד עליו מההתנהגות הדיגיטלית שלו. לדוגמה – לאורח שמעלה הרבה תמונות מהספא, נוכל לתת במהלך האירוח הטבה לטיפולים, או למשפחה שתיעדה את ילדיה במועדון הילדים נוכל לשלוח הזמנה למפגש עם אמן ילדים שמופיע במלון".

אפליקציית We Find
רבים מהילדים בקלאב מבלים בנפרד מהוריהם, אם באמצעות אטרקציות הפזורות במלון ואם באמצעות צוותי הבידור וה- Go's אשר מפעילים אותם. לטובת ההורים שרוצים לדעת בכל רגע נתון איפה הילדים שלהם נמצאים, פותחה אפליקציה מיוחדת, We Find – כשמגיעים למלון ההורים מורידים לטלפון הנייד את האפליקציה והילדים מקבלים צמיד ואז עושים איכון ביניהם. כך, במהלך השהות במלון יוכל ההורה להתעדכן במיקומו של הילד.

יו קורל ביץ' קלאב באילת הביא לקהל הישראלי את הבשורה של "הכל כלול" ברמה הגבוהה ביותר כפי שנהוג בקלאבים מובילים בחו"ל. המלון מבוסס על קונספט Ultra המביא את הרף הגבוה ביותר בכל אחד מהתחומים הרלוונטיים לנופש: פעילויות תוכן רחבות לילדים בכל הגילאים, פעילויות ספורט מגוונות ותוכנית בידור עשירה הכוללת מופע בינלאומי מרהיב, The One.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.