תפריט עמוד

"פרסי טיטאניק" להישגים המפוקפקים של עולם הנסיעות

אתר אינטרנט חדש מוקדש לכל הדברים הרעים בעולם הנסיעות. גולשי האתר מוזמנים לענות על סקר שמדרג את חוויות התיירות הגרועות ביותר, מחברות תעופה, דרך מלונות ועד לנהגים הגרועים ביותר. הגולשים גילו חוסר שביעות רצון בולט מהשירותים בסין ומהאוכל בבריטניה

חזרתם מטיול מזעזע במיוחד? ישנתם במלון נוראי? זכיתם ליחס מחפיר מעובדי חברת התעופה בה טסתם? באתר החדש "פרסי טיטאניק", שהקים כתב הנסיעות דאג לנסקי, תוכלו לחלוק את חוויותיכם יחד עם נוסעים ממורמרים נוספים. תמונות וקטעי וידאו יתקבלו בברכה, על מנת להוכיח שהמקום בו טיילתם, לנתם או אכלתם הוא באמת הכי גרוע שיש.

הגולשים מתבקשים בנוסף לענות על סקר, שלנסקי מקווה שהוא יהפוך למדריך המלא של "ממה להימנע בזמן הטיול". הספר אמור לצאת לאור במהלך 2010.


תוצאות הסקר, עד כה, מגלות שהתיירים שמתלבשים הכי גרוע הם האמריקאים, ובמקום השני ניצבים הגרמנים, ויש תמונות שמוכיחות את זה. על תואר הקתדרלה שהכי מוערכת שלא בצדק מתחרות הנוטרה דאם בפריז לצד הקתדרלה הלאומית של וושינגטון. המדינה עם הקבצנים הכי אגרסיביים? כאן ניצבת בגאון הודו. נמל התעופה המרכזי הגרוע ביותר? הית'רו באנגליה. כדאי לציין שהאתר חדש ועדיין לא מולאו מספיק סקרים כך שלא מדובר בתוצאות בעלות משמעות סטטיסטית.

רבים מהנשאלים שענו על הסקר עד עכשיו הם אמריקאים, מה שמסביר את הנוכחות הבולטת של חברות התעופה האמריקאיות. חברת התעופה הגדולה הגרועה ביותר? יו.אס איירוייס. מדי הצוות המכוערים ביותר? שוב יו.אס. איירווייס. לשמחת יו.אס איירוייס, הדיילים גסי הרוח נמצאים בהמוניהם, על פי הנשאלים, דווקא ביונייטד איירליינס.

לנסקי מספר שבשבועות הבודדים מאז עלה האתר לאוויר מילאו את הסקר גולשים מלמעלה מחמישים מדינות. המטרה היא למצוא את האמת שתהיה שונה מזו של כתבים שנזהרים מלהעליב את המארחים שממנים את נסיעותיהם ומשל עורכים שמעדיפים להראות רק את הטוב שיש לתעשיית התיירות להציע.
ואכן, אם בעבר לנסקי התבקש במסגרת תפקידו להאיר את הצדדים הורודים של עולם התיירות, עכשיו הוא מתמקד בצדדים השליליים.
לנסקי ביקש מכתבי נסיעות ומנוסעים מתמידים לתרום את תרומתם לאתר. אחת החוויות המפוקפקות שייכת לצ'ארלס ולי, שמכנה את עצמו "האיש שנסע הכי הרבה בעולם". ולי העניק את פרס "משקה קבלת הפנים הגרוע ביותר במלון" ללודג' אקולוגי בקוסטה ריקה, שם, במהלך הצ'ק אין, צפרדע קפצה לעברו והשתינה על פרצופו.  אם אתם חושבים שקרו לכם דברים הרבה יותר גרועים, או שאתם רוצים להציע מועמדויות להישגי התיירות המפוקפקים ביותר, אתם מוזמנים לשלוח את סיפוריכם לאתר www.titanicawards.com

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.