תפריט עמוד

פרטנר לשטח – רעיונות לטיולי שטח עם הפרטנרים המתאימים

איך בוחרים מסלול לטיול שטח מאתגר עם חברים, מה צריך להכין לפני טיול שטח עם המשפחה ולאן נוסעים כדי לבלות בטיול שטח רומנטי עם בני הזוג? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הדרך לניצול אופטימאלי של הג'יפ שקניתם (תוכן שיווקי)

בחסות לאומי

חלמתם על רכב שטח, השגתם *מימון לקניית רכב כזה ועכשיו כשהמפתחות בידיים – הגיע הזמן לנצל את הרכישה שלכם לטיולי שטח כיפיים. עם זאת, הטיול המושלם דורש מכם שורה ארוכה של התאמות ובעיקר היכרות מוקדמת בין אופי המסלול לבין קהל היעד.

הנה למשל כמה אפשרויות שונות של טיול שטח לפי הפרטנרים שמצטרפים אליכם:

  1. טיול שטח אתגרי עם החברים

בין אם מדובר על טיול שטח עם 2 חברים בלבד או עם כל החבר'ה מהצבא, מה שהכי חשוב לכם הוא ככל הנראה לעשות רושם. למזלכם, במדינה כמו ישראל יש המון מקומות רלוונטיים ובהם מסלול השטח שמתחיל קל ומתרחב למקטע הררי קשה סביב מערת הקמח – או 25 קילומטר של מסלול ממגדל אפק ליד ראש העין ועד ליער שוהם ותל חדיד בהרי ירושלים.

בטיול עם החברים, קחו בחשבון הפסקות קפה מרובות ועצירות לאוכל ושתייה. לכן, בחרו את המסלול הרלוונטי לפי מספר המשתתפים ואל תשכחו לתאם מקום במסעדה, בעיקר אם אתם מתכוונים להגיע בשעות העומס של שישי ושבת. במידה ואתם מטיילים באזורים יחסית רחוקים, ודאו שכולם מביאים כריכים מהבית.

  1. טיול שטח משפחתי

מסלול קל שמתחיל בחניון ונמשך כ-50 ק"מ בערך יכול להיות פתרון מעולה עבור בעלי ג'יפים שרוצים לטייל עם המשפחה. כאן הדגש הוא על שילוב בין חוויה קצת שונה ויוצאת דופן לבין מסלול מאובטח ונגיש, שבו עוברים יום שלם בקלות ובלי ויכוחים. חוץ מזה, רוב המסלולים ישאירו לכם את האופציה להחליט ברגע האחרון על תוספת של חניוני לילה.

היות ואתם עם הילדים ולא תרצו לחכות לגרר בדיוק כשאחד מהם נרדם, אל תשכחו להביא ציוד רלוונטי. בין היתר, ודאו שיש לכם בהישג יד גלגל רזרבי, ציוד חילוץ לרכב, ציוד עזרה ראשונה, מפה, מכשיר סלולרי וכמובן מזון ומים.

  1. טיול שטח רומנטי

מסלול טיול רומנטי יכול להתאים לזוגות בכל הגילאים. גם פה יש לישראל את האקס פקטור, כי אתם יכולים מלכתחילה למצוא מקום שעובר ליד הים ולעצור לכוס יין מול נוף עוצר נשימה (רק לא לשתות ולנהוג – אלא לעשות הפסקה משמעותית לפני שחוזרים להגה).

כל רכב שטח יכול להתאים לטיול קליל שעובר במסלול ידידותי, עם עצירות בחופי ים ושמורות באזור השרון ואפילו ליד מסעדות שוות. הזמן המומלץ הוא משעות הבוקר ועד שמחשיך, כאשר בדרך כלל גם לא תצטרכו יותר מאשר מחצלת וארנק.

צריכים המלצה קונקרטית? עלו על כביש 2 איפשהו בין בית ינאי לחדרה ולא תתחרטו.

  1. טיול שטח לבד

החלטתם לבדוק את הרכב לבד? לא רוצים שמישהו יפריע לכם בהפסקת קפה על רקע השקיעה ובנקודת התצפית הסודית שבחרתם בהרי הגלבוע? בשבילכם המציאו את המסלולים העצמאיים.

כאן הדגש הוא לאו דווקא על רמת הקושי או הנגישות של המסלול, אלא על שיקולי בטיחות שונים. ראשית, ודאו שאתם מוסרים פרטים מדויקים לגבי האזור הכללי שאליו אתם יוצאים כדי לטייל. שנית, קחו איתכם גיבוי כגון טלפון נוסף או סוללה נפרדת. בכל מקרה, אל תתרחקו יותר מדי מאזורים בלי קליטה סלולרית והצטיידו היטב גם מבחינת אוכל ושתייה.

והכי חשוב – סעו בזהירות!

*כתבה זו אינה מהווה הצעה או התחייבות למתן הלוואה. אישור כל הלוואה, סכומה ותנאיה נתונים לשיקול דעתו הבלעדי של הבנק. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.