תפריט עמוד

פסטיבל המוזיקה בברלין: להיכנס לקצב

פסטיבל המוזיקה של ברלין מהווה חוויה מלהיבה במיוחד: במשך חמישה ימים ולילות יופיעו להקות ידועות ואמנים חדשים על במות ובמועדוני העיר

ברלין ידועה כפורצת דרך בכל הקשור לתרבות עכשווית בכלל ולמוזיקה בפרט, ופסטיבל ברלין, שמתקיים בתחילת חודש ספטמבר, מהווה הזדמנות מצוינת להכיר את צדה היצירתי והאמנותי של העיר וליהנות ממופעים מלהיבים. הפסטיבל מהווה מוקד משיכה לצעירים מכל רחבי אירופה, ובמהלכו נערכים מופעים מוזיקליים רבים על במות ובמועדונים נחשבים ברחבי העיר. ההופעות המוזיקליות יתקיימו על גבי שתי במות גדולות – באחת יופיעו להקות ותיקות ומוכרות, ובשנייה מיטב היוצרים החדשים והמבטיחים של היבשת. בכל ערב יוצגו אמנים בינלאומיים מוכרים ואמנים חדשים ומבטיחים, בז'אנרים ובסגנונות שונים בדרכים יצירתיות וחווייתיות במיוחד.

במהלך הפסטיבל העיר כולה הופכת למיצג ססגוני של אמנות, אופנה ויצירתיות. ב-8-7 בספטמבר הפסטיבל יארח זו הפעם השמינית את כפר האמנות, art village, שבו מופיעות הלהקות, התקליטנים והאמנים הגדולים ביותר מאירופה ומהעולם. מחצות, האירוע יהפוך למסיבת האוזניות השקטה הגדולה בעולם, עם יותר מעשרת אלפים אוזניות. להשלמת אווירת החופש, אפשר להקים אוהל באזור קמפינג של הפסטיבל.

ההגעה לברלין השנה פשוטה מתמיד – אייר ברלין הכפילה את טיסותיה בקו תל-אביב ברלין, לשש טיסות שבועיות ישירות, במחירים אטרקטיביים.

מתי? 9-5 בספטמבר 2012
פרטים נוספים באתר האינטרנט.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.