תפריט עמוד

פותחים עונה במונטנגרו

טבע פראי, נופים הררים דרמטיים, שמורות ירוקות, מפרצים קסומים - יופיה של מונטגרו מגיע לשיאו באביב, כשהשלגים מפשירים והכל פורח. ועכשיו, עם חידוש הטיסות הישירות מישראל, זה הזמן המושלם לטיול אביבי במונטנגרו

מונטנגרו הקטנה, שגודלה הוא בסך הכל שני שליש מגודלה של מדינת ישראל, היא ארץ של ניגודים עם מגוון נופי רחב. מצד אחד, יש בה רצועת חוף יפהפייה שמזכירה את הריביירה האיטלקית, עם עיירות וכפרים שלווים שבתיהם בנויים אבן, מפרצים מדהימים וסירות ששטות בנחת במים הצלולים. מצד שני, יש בה נופי הרים דרמטיים (משמעות השם מונטנגרו היא "ההרים השחורים"), קניונים עמוקים, אגמים קרחוניים ויערות עבותים שכמו יצאו מסיפורי אגדות.

באביב, מונטנגרו יפה שבעתיים. השלגים מפשירים, זרימת המים בנחלים ובנהרות בשיאה, ומעל עבר יש פריחה משגעת. קשה לחשוב על זמן מושלם מזה לטיול במונטנגרו. במאי מתחדשות הטיסות הישירות ממונטנגרו לישראל וזו הזדמנות מצוינת לבקר במדינה הנפלאה הזו.

ממראות הטיול במונטנגרו

הטיולים של MEDRAFT מאפשרים ליהנות מכל הטוב שיש למדינה להציע. יש בהם דגש על טיול בשמורות הטבע ובהרים, אך הם לא פוסחים גם על אזור החוף. הארוחות המשובחות והמלונות הנוחים והנעימים תורמים לחוויה הנהדרת.

ואיך כדאי לטייל במונטנגרו? MEDRAFT מציעה סוגים שונים של טיולים שמתאימים למגוון העדפות. הנה כמה מהאפשרויות שעומדות לפניכם, צריך רק לבחור ולצאת לדרך:

טיולי ג'יפים
טיולי הג'יפים של MEDRAFT מגיעים למקומות המדהימים ביותר במונטנגרו. דרכי שטח נופיות עוברות בין יערות עבותים של אורנים, אשוחים ואורנים, אגמים נסתרים ונופים קרסטיים עם סלעים מחודדים וחשופים.
בין השאר, מטיילים לאורך נהר הזטה והאגם השחור, יוצאים לרפטינג בנהר הטרה, מבקרים בשמורת הטבע ביוגרדסקה ועוצרים בנקודות מקסימות רבות. בדרך פוגשים את התושבים המקומיים ומכירים את אורח חייהם.

הטיול במונטנגרו מזמן מפגשים מרתקים עם המקומיים

טיולי ג'יפים עם נופש
הגיוון הנופי הרב של מונטנגרו הופך אותה ליעד מושלם לשילוב של טיול שטח באזורים ההרריים עם נופש רגוע בחוף הים. אחרי כמה ימים של טיול ג'יפים שעובר בדרכי שטח הרריות עם נופים מפעימים וטבע פראי, מגיעים לחוף הים האדריאטי המפורץ והקסום, לנופש נינוח, שכולל בין השאר שיט בפיורד, ביקור באי קטנטן, סיור בעיר העתיקה של קוטור ולינה במלון מפנק במיוחד.

טרקים וטיולי הליכה
מסע אתגרי לעומקה של מונטנגרו, בשבילים הכי יפים, אל רכסי הקומובי, הביאלשיצ'ה והדומיטור, קטונים נידחים ותצפיות עוצרות נשימה. מסלולי ההליכה מתאימים לאוהבי לכת ברמת קושי בינונית, הם כוללים עליות וירידות תלולות ודורשים מאמץ גופני ויכולת טכנית בסיסית. אנחנו ב-MEDRAFT דואגים לכלכלה, להסעות, להדרכה וללינה במלונות נוחים – אתם רק צריכים לצעוד וליהנות מכל היופי שמסביב.

רפטינג בקניון נהר הטרה

טיולים פרטיים ועצמאים
בטיולים הפרטיים של MEDRAFT, אתם קובעים את גודל הקבוצה ואת הרכבה –  קבוצת חברים, משפחה או טיול זוגי, ואנחנו נבנה עבורכם מסלול טיול מתאים, נספק לכם הדרכה מסודרת לפני היציאה, ואם תרצו – לווי של מדריך מקומי מנוסה ומהיימן במהלך הטיול.

כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.