תפריט עמוד

פארק שעשועים "אוואטר" ייפתח בפלורידה

לראשונה בתולדותיה, חברת וולט דיסני עומדת לפתוח פארק שעשועים שאינו קשור לתכני החברה: פארק "אוואטר" הוא שיתוף פעולה בין דיסני לבמאי הסרט הרווחי ביותר בתולדות הקולנוע

זה התחיל עם עכבר בעל פרצוף מתוק ואוזניים ענקיות בצבע שחור וחברתו העכברה בחצאית המנוקדת, שהסתובבו בין המבקרים הצעירים בדיסנילנד, פארק השעשועים הראשון של וולט דיסני שנפתח בשנת 1955 בקליפורניה, והמשיך עם עוד דמויות ועוד פארקי שעשועים ברחבי העולם – שכולם תמיד היו קשורים לסרטים של דיסני. עכשיו חברת וולט דיסני עומדת לצאת להרפתקה חדשה – וכחולה מאוד. החברה חתמה על הסכם עם הבמאי ג'יימס קמרון להקים פארק שעשועים שיוקדש לסרטו שובר הקופות "אוואטר". המיזם החדש, שהעבודות עליו יחלו בשנת 2013, יוקם באורלנדו שבפלורידה, והוא ישחזר את הנופים המרהיבים של פנדורה, הכוכב הירוק והפורה להפליא שבו חיים הגיבורים הכחולים מהסרט. "המטרה שלנו היא ללכת מעבר לגבולות הטכנולוגיים העכשוויים, ולהעניק לבאי הפארק הזדמנות לראות, לשמוע ולגעת בעולם האוואטרי באופן מציאותי שעוד לא היה כמוהו", אומר קמרון, שיודע דבר או שניים על חדשנות טכנולוגית ועל הצלחה מסחרית. הסרט נחשב למכניס ביותר בתולדות הקולנוע: הוא גרף שלושה מיליארד דולר והדיח מהמקום הראשון ברשימה את "טיטניק", אף הוא סרט של קמרון. בנוסף, טכנולוגיית התלת ממד המתקדמת של "אוואטר" הביאה לתחייה מחודשת (גם אם לא תמיד מוצדקת) של סרטי תלת-ממד.

מעבר להבטחה לשימוש בטכנולוגיות פורצות דרך, לא נמסרו פרטים נוספים על הצפוי להיות בפארק החדש. עם זאת, נודע שבטווח הרחוק, דיסני וקמרון מתכננים לפתוח פארקים דומים במקומות נוספים בעולם.


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.