תפריט עמוד

עצמאי אבל לא לבד: טיולי GPS עצמאיים

טיולי ה-GPS העצמאיים של MEDRAFT מאפשרים ליהנות מכל העולמות - טיול עצמאי במסלולים הכי יפים, בקצב אישי ובחברת אנשים שאוהבים, בשילוב עם הנוחות והביטחון של טיול מודרך

הרעיון של טיול שטח עצמאי, ביחד עם בני משפחה או חברים טובים, בקווקז הפראי בגאורגיה, בין הכפרים האותנטיים בקרפטים הרומנים או בפסגות המושלגות של הפירנאים הספרדים, נראה מפתה מאוד. נופים מרהיבים, טבע פראי, מפגש עם האוכלוסייה המקומית ואוכל טוב – מה עוד צריך? אבל גם בטיול המוצלח ביותר עלולות להתעורר בעיות: מפות לא מעודכנות, ג'י. פי. אס לא מותאם לניווט בשטח, ג'יפ שנתקע וכפרים שתוארו במדריך הטיולים כאותנטיים מתגלים כמלכודות תיירים. בנוסף, טיול שטח מוצלח מחייב היכרות מדוקדקת עם המסלולים באזור ועם האוכלוסייה המקומית, וכדי להפיק מטיול כזה את המקסימום כדאי להיעזר בידע ובניסיון של מדריכים מקצועיים שמכירים היטב את האזור.


טיול ג'יפים בפירנאים. המטיילים מקבלים GPS עם תכנת ניווט שטח

טיולי הג'.פי אס העצמאיים של MEDRAFT, שמתאימים למטיילים בג'יפ, ברכב פרטי או ברגל, נותנים מענה לכל הבעיות האלה. הטיולים מהווים פתרון מצוין למי שרוצה ליהנות מהאינטימיות והקצב האישי של טיול פרטי בחברת אנשים אהובים, ביחד עם הנוחות והביטחון שמעניקים טיולים מאורגנים. הטיולים הללו מאפשרים לחוות מסלולים שעד היום אפשר היה לחוותם רק עם הדרכה צמודה. ב-MEDRAFT דואגים לכל פרט ופרט בחופשה, מתפירת המסלולים, שרטוטם על גבי מפה ועדכונם במכשיר הגי.פי.אס, דרך הזמנת הטיסות, המלונות האיכותיים והאטרקציות המהנות, ועד לרכב שכור, כך שכל מה שנותר זה לארוז תיק ולצאת לדרך.


כפר ברומניה. טיול שטח מוצלח מחייב היכרות מדוקדקת עם האוכלוסייה המקומית

איך זה עובד? המטיילים, בין אם מדובר במטייל בודד, במשפחה או בקבוצת חברים, נפגשים לפני הטיול עם נציג של MEDRAFT ומשוחחים עמו על מסלול הטיול המבוקש. הוא מצייד אותם במכשיר GPS (שאותו יש להחזיר ימים אחדים לאחר החזרה לארץ) שעליו מותקנת תוכנת ניווט מיוחדת, הכוללת בנוסף לניווט הרגיל גם אפשרות לעבור למצב שטח עם מפות טופוגרפיות. המדריך מסמן ביחד עם המטיילים את המסלול על המפות הטופוגרפיות, ומתדרך אותם על המסלול וכיצד יש לתפעל את המכשיר. במהלך הטיול, כשנמצאים בשטח, אפשר לראות איפה נמצאים ביחס למסלול המסומן. בנוסף, מקבלים המטיילים סט מפות שעליו מסומן המסלול, לצרכי גיבוי.

גם אם משהו משתבש, הג'יפ נתקע או שאיבדתם את הדרך, אתם לא לבד. בכל יעד יש תמיכה של משרד מקומי, שאפשר להתקשר אליו במקרה של בעיה והוא יסייע בפתרון הבעיה. מי שרוצה ליווי צמוד, ויש ברשותו סמארטפון, יכול להתחבר לתוכנה המאפשרת למדריך בארץ לדעת איפה המטייל נמצא בכל רגע נתון ולתת תמיכה מיידית אונליין.


רפטינג במונטנגרו. בכל מסלולי הטיולים משולבות אטרקציות רבות

מסלולי הטיול מקבילים למסלולי הטיולים המאורגנים של MEDRAFT, אבל בטיול עצמאי המטיילים קובעים את הקצב: אם רוצים לעצור לפיקניק ליד מפל מים שוצף בפירנאים או להקדיש עוד כמה שעות להתרשמות מהארכיטקטורה הייחודית באחד מכפרי הזגוריה – הכל אפשרי. בכל מסלולי הטיולים משולבות אטרקציות רבות, כמו רפטינג במונטנגרו או גלישה במזחלות הרים בפירנאים הספרדיים, אבל אם אתם חושקים דווקא ברכיבה על אופניים, רכיבה על סוסים, טיפוס מצוקים, סנפלינג במפל מים או טיול טרקטורונים – צוות MEDRAFT יתפור עבורכם את החבילה המתאימה. הניסיון והידע המקצועי רב השנים, ההיכרות המעמיקה עם המסלולים הטובים ביותר, גם כאלה שנמצאים מחוץ למסלול הרגיל, ושיתוף הפעולה עם הספקים המקומיים הטובים ביותר שבנמצא, מבטיחים טיול עצמאי מהנה ללא דאגות.

כתבה פרסומית


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.