תפריט עמוד

עץ חג המולד היקר בעולם הוצג באבו דאבי

בלובי של מלון פאר באבו דאבי הוצב עץ מלאכותי שקושט בתכשיטי זהב ואבני חן בשווי מיליוני דולרים. ויש גם סרטון לטובת מי שמתקשה להאמין

באבו דאבי הכסף ממשיך להישפך כמו מים: עץ אשוח ענק שהוצב לקראת חג המולד בלובי של מלון מקומי קושט באבני חן ובתכשיטים עשויים מזהב טהור בשווי של מיליוני דולרים. מלון אמירייטס פאלאס (Emirates Palace) לקח את אווירת חג המולד רחוק מאוד, אולי רחוק מדי. בלובי המלון המפואר הוצב עץ מלאכותי שגובהו 13 מטר, והוא מקושט כולו בתכשיטים נוצצים מזהב טהור, רבים מהם משובצים ביהלומים ובאבני אודם. שווי הקישוטים שהגיעו מחנות התכשיטים שבמלון – 11 מיליון דולר. איך נראה העץ ששווה מיליונים? אם לשפוט מהסרטון המצורף, שהופק על ידי המלון עצמו, כסף לא בהכרח מבטיח טעם טוב.

בעקבות טקס חשיפת העץ נשמעו קולות ביקורתיים כנגד המחווה הרהבתנית, אולם האורחים הקבועים רגילים למחוות שכאלה. בין הצ'ופרים שמציע המלון, שקירותיו צבועים בזהב, אפשר למצוא מכונה אוטומטית לממכר מטילי זהב ומטוס פרטי שמקפיץ את האורחים בעלי הממון ליעדים שונים ברחבי המזרח התיכון. מהנהלת המלון נמסר כי העץ המקושט אינו גימיק, אלא נועד ליצור אווירת חג ברוח מסורת האירוח המקומית.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.