תפריט עמוד

חמ״ל למטיילים הישראלים שתקועים בחו״ל

החמ"ל של עמותת ישראליז עובד באופן ישיר מול נציגי משרד החוץ, משרד הבריאות וחברות התעופה ומסייע במענה לשאלות ומציאת פתרונות לישראלים התקועים בחו"ל

בעקבות משבר הקורונה עשרות אלפי ישראלים נמצאים במדינות שונות בעולם עם מחסור בידע והרבה שאלות – מה מצב הקורונה במדינה בה הם שוהים? כיצד עליהם לשמור על ההיגיינה בצורה המיטבית? האם לאכול במסעדות? באילו מדינות מומלץ לגשת לקבלת טיפול רפואי? אילו החזרים יקבלו מהביטוח? בנוסף, מלבד מדינות אירופה מדינות רבות נוספות סוגרות שעריהן, לרבות פרו, קולומביה והפיליפינים, ומטיילים רבים תקועים מבלי יכולת לחזור ארצה. איך מוצאים טיסות לישראל? לאחר הנחיתם בארץ, כיצד המטיילים אמורים להגיע לבידוד בביתם מבלי שיבואו במגע עם אנשים אחרים? על כל אלו ונושאים רבים נוספים ישיבו מתנדבי ישראליז בחמ״ל המיוחד שפתחו הנותן מענה אנושי ישיר למטיילים הישראלים.

אייל בירם, מייסד ארגון ישראליז: "ברגעים אלו עדיין נמצאים עשרות אלפי מטיילים ישראלים בטיול הגדול בחו"ל, רובם הגדול בדרום אמריקה ומזרח אסיה. מרגע פתיחת החמ"ל קיבלנו מאות פניות של מטיילים וכרגע בעזרת צוות המתנדבים של העמותה אנחנו מסייעים בהכוונה וסיוע בחזרה בטוחה לארץ ובמציאת מקומות מבטח, כל זאת בשיתוף משרד החוץ".

החמ״ל עובד באופן ישיר מול נציגי משרד החוץ, משרד הבריאות וחברות התעופה ופועל בין השעות 20:00-12:00.

עמותת ישראליז פועלת לחזק ולשפר את תדמית ישראל בעולם תוך הכשרת משוחררי צה"ל לקדם את ההסברה של מדינת ישראל במהלך יציאתם לחו"ל ובפרט בטיול הגדול בחו"ל, דרך שימוש בסיפור האישי של המטיילים. להבנה בצורך בפעילות הארגון הגיעו לאחר שטיילו בחו"ל, פגשו מטיילים מכל רחבי תבל ונחשפו לתפיסה הבעייתית של מדינת ישראל. הם הבינו שכמוהם, חיילים משוחררים רבים ימצאו את עצמם במהלך הטיול מנסים להסביר את הסיפור הישראלי. וכך, צעירים שיקבלו הכשרה מתאימה, יוכלו להשפיע על מצב ישראל בעולם.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.