תפריט עמוד

עולם הולך ונעלם – רומניה ההררית והכפרית

טיול ג'יפים ברומניה הוא לא רק מסע בנופים ירוקים וקסומים, אלא גם מסע בזמן, אל כפרים חקלאיים שבהם החיים מתנהלים ממש כמו לפני מאות שנים. קשה להאמין שבאירופה של ימינו עדיין אפשר לראות ולחוות כיצד חיו במאה ה-19, אבל זה בדיוק מה שתיפגשו במהלך טיול ברומניה. דרכים צדדיות מובילות לכפרים שלווים, שבהם איכרים מעבדים את השדות, בעלי מלאכה עוסקים במלאכות מסורתיות וסוס ועגלה הם אמצעי תחבורה מקובל. הפשטות של החיים והחום והלבביות שבהם התושבים המקומיים מקבלים את פני המבקרים תורמים לחוויית הטיול.

איכרה בשדה. ברומניה הכפרית החיים מתנהלים כמו לפני מאות שנים

הג'יפים מאפשרים להגיע גם ללב הטבע ההררי והמיוחד של רומניה, שרוב שטחה מכוסה על ידי יערות עבותים, מהאחרונים שנותרו באירופה. אבל לא רק כפרים ושטחים מיוערים יש ברומניה, אלא גם ערים עתיקות, טירות וכנסיות מבוצרות. וכל היופי הזה נמצא במרחק טיסה קצר ובמחירים נוחים.

הנה טעימה ממה שמחכה לכם בטיול ג'יפים של MEDRAFT ברומניה:

רכסי הרים: חלק ניכר משטחה של רומניה הוא הררי, והנופים בהתאם – מדרונות מיוערים, מצוקים, אגמים ופלגי מים, ומכל פינה נשקפים נופים ירוקים ויפים. הדרכים באזורי ההרים ישמחו כל חובב נהיגת שטח, והניסיון והמקצועיות של מדריכי MEDRAFT מתבטא בבחירת נתיבים מעניינים במיוחד, שמטפסים לרכסים גבוהים, גולשים במורדות, חולפים דרך אזורים מיוערים ומציעים תצפיות נוף מרהיבות.


טיול ג'יפים בדרכים הרריות ומאתגרות

הרמה הטרנסילבנית: רכסי הקרפטים מקיפים את אזור הרמה הטרנסילבנית, שמאופיינת במישורים ירוקים, גבעות מתונות, יערות, כפרים שלווים ושדות.

כפרים חקלאיים: הטיול עובר דרך כפרים, שבהם הזמן כמו קפא מלכת: רועים מוליכים את העדרים למרעה, עגלה רתומה לסוס מובילה ערמות חציר, הפחח והמפרזל עובדים בבתי מלאכה קטנים ועוד.


הטירה המרשימה שבה, על פי המסורת, התגורר הערפד דרקולה

ערים עתיקות: הטיול עובר בכמה ערים עתיקות ומרשימות במיוחד, בהן ברשוב וסיגישוארה היפהפיות. ולא מוותרים גם על המצודה המרשימה ומרובת הצריחים החולשת על העיר בראן, שם על פי המסורת, התגורר הערפד המפורסם, דרקולה.

כתבה פרסומית


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.