תפריט עמוד

עובדים מסביב לעולם: כך תמצאו חללי עבודה במהלך טיול

סגנון החיים של הדור הצעיר כבר לא כולל ישיבה מול משרד כל היום. הטכנולוגיה מאפשרת ליותר ויותר אנשים לעבור לעבודה מרחוק, כך שהישיבה במשרד מתבטלת למעשה. אך גם כשמטילים בעולם, צריך עדיין מקום מסודר לעבוד ממנו.

סגנון החיים של הדור הצעיר כבר לא כולל ישיבה מול משרד כל היום. הטכנולוגיה מאפשרת ליותר ויותר אנשים לעבור לעבודה מרחוק, כך שהישיבה במשרד מתבטלת למעשה. אך גם כשמטילים בעולם, צריך עדיין מקום מסודר לעבוד ממנו. גם כשמבקרים בישראל לצורך עבודה אפשר למצוא משרדים להשכרה בחללי עבודה משותפים בקלות ובפשטות, כשחברות רבות מאפשרות השכרה על בסיס שעתי או יומי. אז איך מבצעים השוואת חללי עבודה בזמן טיול ולמה בעצם ללכת למשרד כשאפשר לעבוד מבית קפה מקומי? כל הפרטים במאמר הבא.

בין אם הגעת לישראל לצורך עבודה, או בביקור מולדת, עדיין צריך להמשיך לעבוד גם בזמן טיול. יותר ויותר אנשים עוברים למודל של עבודה מרחוק ומבטלים למעשה את הצורך בישיבה במשרד של החברה אשר מעסיקה אותם. גם בזמן טיול או ביקור מולדת בישראל, אפשר לבצע השוואת חללי עבודה כדי למצוא משרד להשכרה ולעבוד בלי התחייבות במקום מסודר ושקט.

למה כדאי לעבוד מחלל עבודה משותף ולא מבית קפה מקומי?

האווירה של הטיול או ביקור המולדת נותנים תחושה אחרת, חופשיה יותר מאשר זמני שגרה והרבה מטיילים בוחרים לעבוד מבתי קפה, אשר בהם אפשר להרגיש את המקום ולהרגיש את האנשים. אך מטיילים אחרים בוחרים בכל זאת למצוא חללי עבודה משותפים, אשר בחלקם אפשר למצוא משרדים להשכרה לפי שעות או לפי ימים, בלי התחייבות כלל, כדי לעבוד בצורה מסודרת ונוחה יותר.

לעבודה מתוך חללי עבודה יש יתרונות רבים. קודם כל המקום נועד לעבודה, מה שמפחית את רעשי הרקע ועוזר להתרכז בעבודה בלבד. דבר שני, עבודה בבית קפה היא הוצאה שאי אפשר לקבל עליה החזר, לפחות כאן בישראל. כלומר, חללי עבודה משותפים הם הוצאה מוכרת לכל דבר, מה שמקנה חיסכון רב במהלך השנה. מעבר לכך, הרבה אנשי עסקים מדווחים שהפרודקטיביות שלהם עולה כאשר הם עובדים במקום שיועד לעבודה ולא מבית קפה או מהבית. בנוסף, משרד במקום מסודר כמו חללי עבודה יכול לעזור לך לפגוש אנשי עסקים אחרים שלא היית פוגש בדרכים אחרות ולייצר הזדמנויות עסקיות חסרות תקדים.

נטוורקינג תוך כדי טיול – למה לא?

היתרון של חללי עבודה משותפים אשר מפעילות חברות גדולות הוא הזכות לעבוד בכל אחד מהמתחמים ברחבי העולם, במדינות בהן החברה מפעילה מתחמים משותפים, במחיר זול יותר לאנשים שבאים מבחוץ. כך שאם הגעת לישראל במהלך ביקור מולדת למשל, או שהגעת למדינה אחרת במסגרת הטיול, קל לבצע השוואת חללי עבודה משותפים ולבחור את הסניף שהכי קרוב אליך והכי מתאים לך.

בנוסף, אפשר להנות מנטוורקינג איכותי, דבר אשר לעיתים קורה באופן טבעי כשנמצאים בסביבת אנשי עסקים במקצועות מקבילים, ומעמיד אותך בעמדת יתרון אם צברת קשרים בעולם. אנשי עסקים תמיד שמחים לעשות נטוורקינג איכותי וחללי עבודה משותפים רבים מעודדים את השוכרים שלהם לבצע הפניות הדדיות, בעזרת אירועים שונים, אשר מפגישים במכוון בין בעלי העסקים השונים במתחם.

כך תגלו במהלך הטיול אילו חללי עבודה משותפים נמצאים בסביבה שלכם

אם אין לך משרד קבוע באחת החברות הגדולות שמאפשרות עבודה מכל סניף בעולם, ישנן כמה דרכים לבצע השוואת חללי עבודה משותפים, גם תוך כדי טיול. הדבר הראשון הוא כמובן להגדיר את האזור. כמעט בכל עיר גדולה בארץ יש לפחות חלל עבודה משותף אחד, שמציע משרדים להשכרה או עמדות אופן ספייס, חלקם על בסיס יומי או שעתי, כך שלא צריך להתחייב ולרוב המחיר יוצא הרבה יותר זול מעבודה מבית קפה, כאשר לא צריך לדאוג לכלום.

אחרי שהגדרת את האזור, הדבר השני שצריך לעשות הוא לקרוא ביקורות על המקומות השונים. כל מקום מציע הטבות שונות וכל מקום מכוון לקהל יעד אחר, כך שכמו שלא בוחרים מלון בלי לקרוא את הביקורות לפני, גם לא בוחרים חללי עבודה בתל אביב, או בכל מקום בארץ, בלי לקרוא ביקורות של גולשים שהיו שם.

הדבר הבא שאפשר לעשות הוא להחליט על חללי עבודה לפי ההטבות המוצעות במקום, למשל חלל עבודה שמציע חדר כושר גם למי ששוכר משרד על בסיס יומי יכול לחסוך כסף רב במהלך הטיול.

בחירת חללי עבודה משותפים בצורה חכמה ונכונה

ביקורות ודירוגים עוזרים להבין את התמונה, אך אין כמו מראה עיניים, כדי להתרשם מהצות ומהאווירה במקום וכדי להתרשם האם המקום מתאים לך. אם אין לך צורך במקום לטווח ארוך, אלא רק ליום או יומיים, זה לא כל כך משנה, כל מקום כמעט יכול להתאים. אך אם מדובר בחופשה ארוכה, כדאי לבחור חללי עבודה שיתאים לך בצורה יותר חכמה ומשתלמת.

בין אם יש לך מסלול מוגדר לטיול ובין אם הטיול הוא בסגנון פריסטייל, בחירת מקום יכולה להשפיע על המשך הטיול, בין אם בצורת האנשים שאפשר להכיר שם ובין אם בצורת המלצות מצוות העובדים על מקומות מעניינים שיכולים לעזור לך להמשיך את הטיול במקביל לעבודה. לכן כדאי לבחור חללי עבודה בצורה חכמה שתעזור לך להמשך הטיול.

לסיכום, בחירת חללי עבודה משותפים בצורה נכונה יכולה להשפיע על הטיול שלך ועל העסק שלך וכמובן יכולה לעזור לך ליצור קשרים חדשים שבהמשך יהפכו לעסקאות משתלמות או חברויות טובות. הדרך לבחור חללי עבודה משותפים במהלך טיול, נעשית בעזרת ביצוע השוואת חללי עבודה משותפים, בדיוק כמו שמשווים מלונות לטיול. אך כאן צריך גם ללכת למקום עצמו, כדי להתרשם מהצוות, מהשוכרים האחרים ומהאווירה במקום. אתר ספייסנטר מזמין אותך להיכנס לביצוע השוואה של חללי עבודה ולבחור את המקום המתאים לך בקלות ובפשטות, כשכל המידע מפורט באתר.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.