תפריט עמוד

סקר חדש: קשר עמוק בין נוסעים למחשבים שלהם

מה נוסעים עושים כדי לא להיפרד מהמחשב הנייד שלהם, אפילו לא לרגע? רבים בוחרים מסעדות או בתי קפה על פי הזמינות של שקעים חשמליים, מוכנים לשבת על הרצפה בזמן שהמחשב נמצא בטעינה ואפילו מודים שהם מוותרים על בגדים או כלי רחצה כדי לפנות מקום בתיק למחשב הנייד. כך עולה מסקר חדש של חברת אינטל שבדק את יחסם של נוסעים אמריקאים לטכנולוגיה ולנסיעות.

הסקר גילה כי 44% אחוז מהנוסעים חשים חרדה כאשר המחשב הנייד או הטבלט אינו נמצא איתם, 87% מהמשיבים הצעירים (בגילאי 29-18) דיווחו כי הם שמחים יותר כאשר הם לוקחים את המחשב הנייד עמם לנסיעה. קרוב למחצית הנשאלים אמרו כי הם חשים פחד עמוק מפני גניבת המחשב הנייד, ורבים חוששים יותר מאובדן המחשב מאשר מאובדן של טבעת הנישואין שלהם – 77% לעומת 55%. 46% מהנוסעים אמרו שהם מוטרדים מבעיות אבטחה, כשהבעיה המטרידה ביותר היא הצצה של זרים למסך המחשב שלהם. עם זאת, כרבע מהנוסעים הודו שהם מתנהגים באופן לא בטוח – חושפים פרטים של כרטיסי אשראי, מתחברים לרשתות Wi-Fi לא מאובטחות ומשאירים את המחשב ללא השגחה.

למרות ההתמכרות לטכנולוגיה, 52% מכלל הנשאלים אמרו שהם מוטרדים מהטרחה הכרוכה בנסיעה עם מחשב. בין הסיבות שצוינו היו משקל כבד, ציוד נלווה מסורבל והצורך להוציא את המחשב מהתיק בעת הבדיקות הביטחוניות בשדות תעופה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.