תפריט עמוד

סקר חדש: טיסות הן דבר מלחיץ ומתסכל

כמעט מחצית מהנסקרים בחרו במילה "מלחיץ" כדי לתאר את חווית הטיסה שלהם. בין הבעיות המטרידות במיוחד - תורים ארוכים לבדיקות הביטחוניות

חולמים על חופשה קסומה בקצה השני של העולם? אולי כדאי שתבחרו בחלום אחר, או כך לפחות עולה מסקר חדש של חברת הייעוץ האמריקאית HNTB. על פי הסקר, רוב האנשים מרגישים שטיסות איבדו מזמן את הריגוש והקסם שלהן ובמקום זה הפכו מלחיצות, מתסכלות ומתישות. אלף נסקרים התבקשו לדרג את חווית הטיסה שלהם, עם אפשרות לסמן יותר מתשובה אחת בכל קטגוריה. על השאלה "טיסה עבורי היא דבר…" 44 אחוזים בחרו לסמן "מלחיץ", 41 אחוזים סימנו "מתסכל" ו-32 אחוזים הסתפקו ב"מתיש". רק מעטים תיארו טיסות כחוויה נעימה ונוחה (16 אחוז), ועוד פחות מכך (חמישה אחוזים) זוכרים בחיבה ימים עברו וסימנו שעבורם טיסה מסמלת "זוהר".

מהסקר עולה כי התסכול הגדול ביותר של הנוסעים מתחיל עוד לפני העלייה למטוס. רוב גדול של הנשאלים אמרו כי הגורם המעיק ביותר עבורם הוא התורים הארוכים לבדיקות ביטחוניות. רק 22 אחוז מהנשאלים סברו כי הבדיקות הללו מועילות ו-11 אחוזים חשבו כי הן מתנהלות ביעילות. אבל לא רק תחומים הרי גורל כביטחון מטרידים את הנוסעים, כך נראה. בין השאר, רבים התלוננו על השעמום לפני ההמראה וגם סידורי הורדת הנוסעים לטרמינל זכו לביקורת. ובכל זאת, אם יוּתר לנו משפט אישי: תנו לנו חופשה בחו"ל, אנחנו כבר נדע להתמודד עם הלחצים, התסכולים והעייפות הכרוכים בטיסה….


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.