תפריט עמוד

סקי – האתרים הכי טובים, המלונות הכי מפנקים

אירופה הקרובה או צפון אמריקה המושלגת? ואולי דווקא מקום רחוק ומיוחד כמו יפן או ניו זילנד? לקראת עונת הסקי ליקטנו עבורכם המלצות על כמה אתרי סקי משובחים ברחבי העולם. לכל אתר יתרונות משלו, ובעיקר - מלון מהאגדות להשלמת החוויה

כשחושבים על סקי רובנו רואים בעיני רוחנו את פסגות האלפים המושלגות. אירופה אכן מציעה אתרי סקי מעולים שנמצאים במרחק טיסה קצר יחסית, אבל חופשת סקי יכולה לקחת אתכם גם למחוזות רחוקים יותר. בארצות הברית ובקנדה יש אתרי סקי מצוינים, עם מתקנים משובחים, שלג עמוק ומסלולים בכל הרמות – ממתחילים ועד מקצוענים של ממש. אם אתם מרגישים הרפתקנים במיוחד, צאו מזרחה ליפן, מעצמת סקי אדירה ומסקרנת, או הדרימו לניו זילנד, שם עונת הסקי נפתחת כשאצלנו שיא הקיץ ואפשר לגלוש על מדרונות של הר געש פעיל. האפשרויות רבות ומרתקות, צריך רק לבחור ולצאת לדרך. כדי לעזור לכם, ליקטנו ששה אתרי סקי מעולים ברחבי העולם (כולל שניים באירופה), שבכל אחד מהם תוכלו לגלוש כאוות נפשכם, לבלות וליהנות עד השעות הקטנות של הלילה, ובעיקר – להתפנק במלונות הכי טובים שיש.

ילדים גולשים באתר הסקי השוויצרי גשטאט

הכי נוצץ: גשטאט, שווייץ
גשטאט (Gstaad) הוא אחד מאתרי הסקי הנוצצים והאקסקלוסיביים בעולם, חביב על נסיכים ונסיכות, נשיאים וראשי ממשלות, זמרים ושחקנים הוליוודים. בין הגולשים הנאמנים אפשר למנות את הנסיך צ'רלס, חואן קרלוס מלך ספרד, מזכ"ל האו"ם לשעבר קופי ענן ורבים אחרים. כשהם לא גולשים במדרונות המושלגים, אפשר לראות את הידוענים משוטטים בחנויות היוקרתיות במרכז הכפר, יושבים במסעדות ובברים או רוקדים במועדונים הנחשבים.


האתר במספרים
עונת גלישה: דצמבר עד אפריל
גובה העיירה: 1,050 מ'
הנקודה הגבוהה ביותר: 3,000 מ'
מדרונות: 250 ק"מ של מדרונות, 175 ק"מ של סקי מישור
מעליות: 61
למי מתאים: 50% מסלולים למתחילים, 35% למתקדמים ו-15% למנוסים/מקצוענים
סקי פס: מ-50 פרנק שוויצרי (כ-50 דולר) ליום, מ-260 פרנק שוויצרי (כ-260 דולר) לשישה ימים
אחרי הסקי: מסעדות, ברים, מועדונים ושפע של חנויות יוקרתיות. מחפשי הריגושים יכולים לטוס בכדור פורח מעל הפסגות המושלגות.

העיירה הנוצצת גשטאט. כל המי ומי מטיילים ברחובות

מלון מומלץ: גשטאט פאלאס

מלון גשטאט פאלאס (Gstaad Palace) מנוהל על ידי אותה משפחה מאז שנת 1913. הבניין המרשים ממוקם על גבעה המשקיפה על הכפר הציורי גשטאט ועל הפסגות המושלגות של האלפים השוויצרים. יוקרה של פעם עם כל הפינוקים המודרניים. בערבים יש סיכוי להיתקל בידוענים רוקדים במועדון הנחשב של המלון.

במלון 104 חדרים, 29 סוויטות בנות שני חדרים וסוויטת פנטהאוז אחת בת שלושה חדרים ומרפסת נוף מדהימה, חמש מסעדות, שני ברים, מועדון לילה, ארבעה מגרשי טניס, מגרש סקווש, שתי בריכות שחייה.

באתם עם הילדים? המלון ידידותי למשפחות, ומציע לאורחים הצעירים תפריט מיוחד במסעדה וכן קורסי בישול, סרטים ודיסקו לצעירים.

אחרי הסקי: במלון יש ספא מדהים, שמציע תפריט טיפולים מגוון וכולל סאונות, אמבטיות זרמים, חדר כושר, סטודיו לפילאטיס, חמאם ואזורי התרגעות שמשקיפים על נופים מרהיבים. מחפשי ריגושים יכולים לצאת למסע בכדור פורח מעל הפסגות המושלגות או להליסקי – סקי במדרונות בתוליים שהדרך היחידה להגיע אליהם היא באמצעות הליקופטר.

מלון גשטאט פאלאס. יוקרה של פעם עם כל הפינוקים המודרנים

הפינוק הכי גדול: סוויטת הפנטהאוז, עם מעלית פרטית, שלושה חדרי שינה וסלון בשטח כולל של 240 מ"ר, ומרפסת נוף ענקית. אחרי הסקי אפשר לשבת בג'קוזי הפרטי שבמרפסת ולהשקיף על הפסגות המושלגות ממש ממול.

כמה זה עולה? בעונת הסקי חדר זוגי ללילה מתחיל ב-480 אירו, סוויטת הפנטהאוז החל מ-6,600 אירו ללילה. בשיא העונה יש להזמין חדר לפחות לחמישה לילות.

אתר אינטרנט

הכי מענג: זולדן, אוסטריה
בלב מחוז טירול ההררי, למרגלות קרחוני עד שמאפשרים גלישה בגבהים מסחררים, נמצא אחד מאתרי הסקי הגדולים והתוססים באוסטריה. זולדן (Sölden) מציע עונת גלישה ארוכה במיוחד ותנאים מעולים לגולשי סנובורד. מעליות סקי מתוחזקות היטב מחברות את האתר לשני אתרים צמודים. ממשטח התצפית "ביג 3" (BIG 3) שתלוי מעל התהום נשקף נוף מדהים של שלושת הפסגות המושלגות החולשות על האזור. תחום הבילויים שאחרי הסקי מפותח פה במיוחד, עם המוני ברים ומועדונים שפתוחים עד השעות הקטנות. יתרון נוסף הוא הקרבה לעיר היפהפייה אינסברוק, בירת מחוז טירול, שנמצאת במרחק שעת נסיעה. אבל את הטוב ביותר שמרנו לסוף – מרכז ספא ענקי עם בריכות תרמיות שמתוכן אפשר לצפות על נופים עוצרי נשימה של הרים מושלגים.

תצפית "ביג 3" בזולדן. נוף מרהיב של שלוש פסגות מושלגות

האתר במספרים
עונת גלישה: סוף אוקטובר עד תחילת מאי
גובה העיירה: 1,377 מ'
הנקודה הגבוהה ביותר: 3,250 מ'
מדרונות: 150 ק"מ של מדרונות, 16 ק"מ של סקי מישור; יש חיבור לשני אתרים סמוכים
מעליות: 33
למי מתאים: 40% מהמסלולים למתחילים, 40% למתקדמים ו-20% למנוסים
סקי פס: 43 אירו ליום, 225 אירו לשישה ימים
אחרי הסקי: עם ערב זולדן הופכת לעיירת מסיבות תוססת במיוחד, עם עשרות ברים, מועדונים ודיסקוטקים, חלקם פתוחים עד אור הבוקר.

מלון מומלץ: אקווה דום

מלון אקווה דום (Aqua Dom) הנמצא בעיירה Langenfeld הוא מלון ארבעה כוכבים מודרני ונוח הצמוד למרכז ספא מהאגדות, שרק בשבילו שווה להגיע לכאן (אפילו אם אתם לא גולשים).

140 חדרים וסוויטות מרוהטים בקווים נקיים בהתאם לתורת הפאנג שוואי, שלוש מסעדות, אחת מהן מגישה מזון בריאות, ברים, חדר כושר, סאונות, מרכז ספא ובו בריכות פנימיות וחיצוניות עם מי מעיינות תרמיים שמשקיפות על נופים מושלגים מפעימים.

בריכה פנימית במלון אקווה דום. שווה להגיע ולוּ בזכות הספא המשובח

באתם עם ילדים? לרשותכם חדרי משפחה מרווחים; בנוסף, יש פעילות מודרכת לילדים בכל יום בין 11:00 ל-18:00, שני חדרי משחקים ושתי בריכות לילדים.

אחרי הסקי: הבחירה בידיכם – ריקודים, שתייה והתחככות עם קהל צעיר ומעודכן בזולדן או ציפה מענגת במים חמימים רוויים במינרלים במרכז הספא במלון (פתוח עד 11 בלילה). וכמובן אפשר גם וגם.

הפינוק הכי גדול: ספא, ספא ושוב ספא. מרכז הספא הענק מכיל שלוש בריכות תרמיות מוגבהות שמשקיפות על ההרים, סאונות, ג'קוזי חיצוני, בריכות קרח, חדר קור ועוד ועוד. ואם לא די בכל אלה, אפשר לבחור טיפול יופי או עיסוי שישאיר אתכם מגרגרים מרוב עונג.

אתר אינטרנט

הכי גדול: וויסלר, קנדה
בספורט הלבן, הגודל כן קובע. וויסלר בלאקומב (Whistler-Blackcomb), אתר הסקי הגדול ביותר בצפון אמריקה ואחד המשובחים שבהם, מורכב משני הרים – וויסלר ובלאקומב – שרכבל מחבר ביניהם. האתר אירח את אולימפיאדת החורף 2010, מה שאומר שהמתקנים הם הטובים מסוגם ואפשרויות הגלישה כמעט בלתי מוגבלות. רחובות העיירה הציורית וויסלר עמוסים בחנויות, מסעדות, בתי קפה וברים, ומשהו באווירה העליזה, הניקיון המופתי והאורות המנצנצים מזכיר את דיסנילנד, אבל הריגושים האמיתיים מגיעים כולם באדיבות הטבע היפהפה שמקיף את העיירה מכל עבר.

וויסלר-בלקומב. הכי גדול בצפון אמריקה

האתר במספרים
עונת גלישה: סוף נובמבר עד סוף אפריל
גובה העיירה: 675 מ'
הנקודה הגבוהה ביותר: 2,280 מ'
שטח לגלישה: 36 קמ"ר
מדרונות: מעל 200; בשונה מאתרים אירופאים, בארצות הברית ובקנדה המסלולים אינם מוגדרים ומסומנים
מעליות: 39
למי מתאים: 55% מהמדרונות מתאימים לגולשים בינוניים, 20% למתחילים ו-25% למנוסים/מקצוענים
סקי פס: 94 דולר ליום, מ-440 דולר לשבעה ימים (המחיר עולה בשיא העונה)
אחרי הסקי: חיי לילה תוססים בעיירה ויסלר, עם מסעדות, ברים ומועדונים רבים

מלון מומלץ: מלון ארבע העונות וויסלר

השילוב של רשת ארבע העונות, אחת מרשתות המלונאות היוקרתיות בעולם, עם עיירת סקי יפהפייה ותוססת הוא שילוב מנצח לכל הדעות. מלון ארבע העונות וויסלר (Four Season Whistler) מציע את כל הפינוקים האפשריים בעטיפה רומנטית במיוחד, עם הרבה עץ, גגות מחודדים, חלונות ענקיים שמשקיפים על הפסגות המושלגות ואח בוער בכל חדר שכיף להתכרבל לצדה עם מישהו אהוב.

במלון 273 חדרים וסוויטות, כולם עם אח ונוף להרים או לגנים, מסעדה, ביסטרו ובר, חדר כושר, בריכת שחיה פנימית, ספא, שירותים מיוחדים לגולשים, כולל ציוד סקי וסנובורד. בסביבת המלון יש מגרש גולף ומגרשי טניס (שאינם שייכים למלון).

חדר במלון ארבע העונת וויסלר. צבעים חמים והרבה עץ

באתם עם הילדים? ילדים מתחת לגיל 18 ישנים בחינם בחדר ההורים, ויש עבורם חלוקים ונעלי בית במידות קטנות, לילדים צעירים ולתינוקות מחכה בחדר צעצוע במתנה וערכת רחצה הכוללת סבונים ושמפו לעור עדין. המסעדה ושירות החדרים מציעים תפריטים עם מנות שילדים אוהבים, ויש פעילויות מיוחדות לצעירים, סרטי ילדים ועוד.

אחרי הסקי: שופינג בעיירה התוססת, נסיעה במזחלות רתומות לכלבים, אופנועי שלג, צפייה בנשרים, טיפוס על קירות וטיולים רגליים בטבע המדהים מסביב. המלון מציע ספא מהחלומות עם 14 חדרי טיפולים, כולל חדרים לטיפולים זוגיים, חדרי זרמים בניחוח איקליפטוס, מקלחות קפואות להמרצת הדם ועוד. כל החומרים המשמשים לטיפולים ולעיסויים הם טבעיים: אצות, פירות טריים, פרחי בר, שמנים ארומטיים ובוץ שנשלה מקרקעית של אגמים מקומיים.

הפינוק הכי גדול: אחרי הסקי אין כמו טיפול עשרת אלפיים לשרירים המתוחים בספא של המלון. מומלצת במיוחד חבילת "אחרי סקי", שכוללת עיסוי רקמות עמוק, טיפול באבנים חמות ועיסוי רגליים בשמן מנטה מרענן וממריץ – 110 דקות קסומות, שבסופן תהיו מוכנים לרקוד כל הלילה או לצאת לסבב נוסף על המדרונות המושלגים.

כמה זה עולה? בעונת הסקי חדר זוגי ללילה מתחיל ב-400 דולר, מ-3,300 דולר לסוויטה עם שני חדרי שינה.

אתר אינטרנט

הכי אמריקה: וייל, קולורדו
וייל (Vail), עיירת סקי מתוקה ומצועצעת בסגנון אמריקאי, קמה בשנות השישים למרגלות הר וייל ואתר סקי באותו שם. זהו האתר הגדול ביותר בארצות הברית ואחד הטובים שבהם, וייחודו בגובהו הרב, הרבה מעל רוב אתרי הסקי האחרים. הגובה מבטיח תנאי הגלישה אופטימליים ושלג יבש ואבקתי ("פאודר"), גן עדן לגולשים מנוסים.

העיירה וייל, מתוקה ומצועצעת כמו שהאמריקאים אוהבים

האתר נמצא בשטח של פארק לאומי יפהפה, נהר לבן שמו, ומבקרים רבים באים בכל עונות השנה כדי לטייל ברגל, לטפס על צוקים, לרכוב על אופני הרים וליהנות מנופים הרריים קסומים. באמריקה כמו באמריקה, בווייל יודעים לפנק: ברחבי העיירה פזורים לא פחות מעשרה ספא, ויש מאות חנויות ובוטיקים בהם תוכלו להשיג את כל שחשקה נפשכם – מבגדי מעצבים דרך מגפי בוקרים אותנטיים וכמובן ציוד סקי ממותג.

האתר במספרים
עונת הגלישה: דצמבר עד אפריל
גובה העיירה: 2,470 מ'
הנקודה הגבוהה ביותר: 3,530 מ'
שטח לגלישה: 21.4 קמ"ר
מדרונות: 193
מעליות: 31
למי מתאים: 18% מהמדרונות לגולשים מתחילים, 29% לבינוניים ו-53% למנוסים/מקצוענים
סקי פס: 85 דולר ליום; 450 דולר לשבעה ימים
אחרי הסקי: בילויים, מסעדות וקניות בעיירה וייל הנוצצת

אתר הסקי וייל. גן עדן לגולשים מנוסים

מלון מומלץ: מלון סוננאלפ

סוננאלפ (Resort Sonnenalp) הוא מלון סוויטות מקסים על גדת נחל יפה, במרחק הליכה ממעליות הסקי, עם שורשים שנטועים עמוק במסורת האירופית. ההתחלה הייתה בשנת 1919, עם פתיחתו של מלון משפחתי בלב האלפים הגרמניים. 70 שנה לאחר מכן פתחו בני אותה המשפחה מלון באותו שם באתר הסקי האמריקאי, כשהם שומרים על ההידור האירופי וההקפדה על פרטים, בתוספת לבביות ופתיחות אמריקאית.

במלון 115 סוויטות ו-12 חדרים רגילים כולם עם נוף לנהר או לעיירה, החדרים מרוהטים בריהוט אירופאי כפרי ובכל אחד יש אח ו-DVD. חמש מסעדות, ספא, בריכה פנימית וחיצונית מחוממת, אזור מנוחה והתרגעות על שפת הנחל, חדר כושר עם קירות זכוכית שמשקיפים על הנוף המושלג, שיעורי יוגה יומיים, מגרש גולף.

מלון סוננאלפ. הידור אירופי ופתיחות אמריקאית

באים עם ילדים? בכל ערב, בין השעות 17:00 ל-21:00 המלון מציע (בתשלום) שפע של פעילויות לבני חמש עד 12, בהן החלקה על הקרח, טרמפולינה ענקית, צביעת חולצות, סרטי ילדים ועוד.

אחרי הסקי: בעיירה עצמה יש אינספור חנויות, מסעדות, בתי קפה וברים; במלון אפשר להמשיך בפעילויות הספורטיביות עם החלקה על הקרח, טיולים מודרכים עם נעלי שלג מיוחדות בטבע היפהפה מסביב או הרפתקה בכדור פורח מעל פסגות ההרים. ואפשר פשוט להתפנק בספא המושקע להפליא.

הפינוק הכי גדול: אחרי יום שכולו שלג וקור, אין כמו להפשיר בסאונה הפינית של המלון וממנה לדלג לבריכה המחוממת ולשבת מתחת למפל הזרמים. המים החמים מעסים את הכתפיים, השרירים התפוסים הולכים ומשתחררים, וממול נשקפים נופי שלג יפים כמו גלויה קיטשית.

כמה זה עולה? בעונה חדר זוגי רגיל החל מ-230 דולר ללילה, הסוויטה הגדולה ביותר – 3,600 דולר ללילה.

אתר האינטרנט

הכי מאתגר: הר רואפהו, ניו זילנד
ניו זילנד מזמנת חוויית גלישה מסוג שונה לגמרי מזאת שתחוו באירופה. המיקום בחצי הכדור הדרומי הופך את היוצרות – כשאצלנו הקיץ בשיאו, בניו זילנד מצחצחים את מגלשי הסקי, מנערים את המעילים והצעיפים ויוצאים למדרונות המושלגים. אבל זוהי רק ההתחלה. הר רואפהו (Mt Ruapehu), באי הצפוני של ניו זילנד, הוא הר געש פעיל והגלישה על שלג לבן בסמוך ללוע מרגשת ומאתגרת. על ההר יש שני אתרי סקי, Whakapapa ו-Turoa, שהגישה אליהם אפשרית בסקי פס אחד. בנוסף, ניו זילנד ידועה כארץ האדרנלין, ואם נותר לכם כוח אחרי הגלישה, תוכלו לבחור בין אינספור פעילויות אתגר – מבנג'י, דרך רפטינג במים לבנים ועד צניחה חופשית.

הר רואפהו. הריגוש שבגלישה על הר געש פעיל | צילום: אייסטוק

האתר במספרים
עונת הגלישה: סוף יוני עד סוף אוקטובר
גובה העיירה: 1,630 מ'
הנקודה הגבוהה ביותר: 2,300 מ'
שטח לגלישה: כ-10,000 דונם שמתחלקים בין שני אתרי הסקי על ההר
מדרונות: מעל 60 מסלולים מסומנים ואזורים לא מסומנים המתאימים לגולשים מנוסים בלבד; כמה מהמדרונות תלולים במיוחד
מעליות: 14 בווקאפאפא, 9 בטורואה
למי מתאים: 25% מתחילים, 50% בינוניים, 25% מנוסים
סקי פס: 86 דולר ניו זילנדי ליום (כ-65 דולר אמריקאי); 246 דולר ניו זילנדי (כ-183 דולר אמריקאי) לשלושה ימים
אחרי הסקי: מסעדות, ברים, טיולים רגליים או באופנים בפארק הלאומי טונגרירו (אתר מורשת עולמית של אונסק"ו) ו שלל פעילויות אתגריות (בנג'י, רפטינג, צניחה חופשית, טיפוס סלעים ועוד ועוד)

מלון מומלץ: שאטו טוגארירו

שאטו טוגארירו (Chateau Tongariro) הוא מלון ארבעה כוכבים אלגנטי, בן יותר ממאה שנים, שמוקף מכל עבר בטבע מפעים ביופיו. המלון ניצב למרגלות הר הגעש רואפהו, סמוך מאוד לאתר הסקי ווקאפאפא, בלבה של שמורת הטבע היפהפייה טונגארירו אשר הוכרזה כאתר מורשת עולמית. במלון יש הקפדה מרובה על מיחזור, חיסכון במים ובאנרגיה, שימוש במוצרים מקומיים כדי להפחית הובלות מיותרות ומזהמות ועוד.

במלון 106 חדרים וסוויטות, חלקם באגף המקורי, בסוויטות יש ג'קוזי גדול ורובן משקיפות אל ההר המרשים, מסעדה, בר ובית קפה, חדר כושר קטן, סאונה, חדר קולנוע שבו מוקרנים שלושה סרטים כל ערב, מגרש גולף.

חברותא לצד האח אחרי יום גלישה מאתגר בהר רואפהו

באים עם ילדים? בקבלה מציעים מגוון רחב של משחקי לוח לילדים בכל הגילאים, ובכל ערב בשעה 18:00 מוקרנים סרטים המתאימים לכל המשפחה.

אחרי הסקי: במרחק כמה דקות הליכה מהמלון אפשר להתיידד עם גולשים אחרים ועם המקומיים במסעדה שמשקיפה על נוף הרים מרהיב ומציעה כורסאות נוחות מול אח בוער, שולחן ביליארד ואוכל בסיסי שכולם אוהבים – פיצות, המבורגרים, פיש אנד צ'יפס וכדומה (יש גם תפריט ילדים). בכפר יש גם בית קפה יפה בבניין היסטורי משופץ וממוחזר לטובת מי שמעדיף אווירה רגועה יותר. חובבי הטבע יכולים לחקור את שבילי ההליכה הרבים ברחבי השמורה, ואפשר גם לצאת לטיול אופניים, טיפוס מצוקים או רפטינג בנהר גועש. ושיא השיאים: טיסה במטוס קל מעל שמורת הטבע המנוקדת בהרי געש ובאגמים כחולים להפליא, כמה מהם נמצאים בתוך לועות של הרי געש.

הפינוק הכי גדול: אחרי יום שכולו אדרנלין ואקשן, אין כמו לשקוע עמוק בכורסה רכה מול האש הבוערת בלאונג' המלון ששומר על סגנון ארט דקו מקורי ומחזיר לימים של תחילת המאה הקודמת, לקרוא ספר טוב ולשכוח מכל דאגות החיים.

אתר אינטרנט

הכי מפתיע: האקובה, יפן
לא כולם יודעים זאת, אבל יפן היא מעצמת סקי אדירה, עם יותר מ-500 אתרי סקי פעילים. האקובה (Hakuba) נחשב לאחד משני אזורי הסקי הטובים במדינה (השני נמצא בהוקיאדו, האי הצפוני המרוחק והמבודד). יתרונו בגישה הנוחה – 300 ק"מ מטוקיו, כשעה וחצי ברכבת המהירה, בכמויות השלג העצומות היורדות בו (מעל 11 מטרים בעונה) ובעובדה שהוא מכיל שמונה אתרים שמחוברים ביניהם. לגולשים ביפן מצפות כמה הפתעות, רובן נעימות ואחדות קצת פחות.

האקובה. גישה נוחה וכמויות אדירות של שלג

נתחיל בנקודה מטרידה: היפניים נוהגים להשמיע מוזיקת פופ מחרישת אוזניים באתרי הסקי, חוויה לא פשוטה למי שמעדיף את אוושת השלג ורחשי הרוח. אבל מכאן דברים רק הולכים ומשתפרים. ברוב האתרים המסלולים מוארים עד עשר בלילה, והיפנים גודשים את המדרונות בשעות שבאירופה הם נסגרו מזמן. והסוכרייה האמיתית מחכה בסוף יום הגלישה, אז כולם נוהרים לאונסן – מעיינות חמים טבעיים, שהטבילה בהם, כשבחוץ מושלג וקר, היא חוויה נפלאה באופן שקשה לתאר.

האתר במספרים
עונת גלישה: סוף נובמבר עד סוף אפריל
גובה העיירה: 750 מ'
הנקודה הגבוהה ביותר: 1,820 מ'
מדרונות: מעל 200
מעליות: מעל 100
למי מתאים: 25% לגולשים מתחילים, 25% לגולשים מנוסים/מקצוענים, 50% לגולשים בינוניים
סקי פס: 9,200 ין ליומיים (כ-110 דולר), 32,000 ין לשבעה ימים (כ-380 דולר)
אחרי הסקי: שפע של מסעדות יפניות ומערביות, ברים, מועדונים (מישהו אמר קריוקי?) ואונסנים (מעיינות חמים)

מלון מומלץ: לה נייג היגאשיקאן

לה נייג היגאשיקאן (La Neige Higashikan) הוא מלון בוטיק אלגנטי ומוקפד המוקף מכל עבר ביער טבעי, שמשנה את מראהו בכל עונה – בחורף העצים מכוסים בשמיכה לבנה של שלג למראה מקסים במיוחד. במרחק חמש דקות הליכה מהמלון נמצא אחד מאתרי הסקי הפופולאריים ביותר באזור, Happo-One.

מלון לה נייג היגאשיקאן. עומד בלב יער שבחורף הופך לקסום במיוחד

במלון 21 חדרים, מתוכם 11 סוויטות המצוידות בג'קוזי, וארבע בקתות עץ פשוטות וחמימות בנות שני חדרים ומרפסת קטנה, שמתאימות למשפחות; מסעדה איכותית שמתמחה במטבח צרפתי ומציעה תפריט יינות מרשים מצרפת ומיפן, לובי שבו מוגשות ארוחות קלות ומינים שונים של תה צמחים ועוגיות מאפה בית, ויש גם בר נעים במיוחד.

באים עם ילדים? כדאי להזמין בקתת עץ, שמזכירה צימר גלילי בלבו של יער קסום. הבקתות מתאימות למשפחות (החדרים מופרדים בדלת שמאפשרת פרטיות) ומחירן זהה לזה של חדר רגיל.

אחרי הסקי: בעיירה האקובה יש שלל מסעדות יפניות ומערביות, ברים ומועדונים. לבילוי שקט יותר צאו להליכה קצרה ביער שמקיף את המלון וסיימו בקוקטייל מערבי או בסאקי יפני בבר המלון האלגנטי.

פינוקים בנוסח יפן. ג'קוזי על מרפסת סוויטה במלון לה נייג היגאשיקאן

הפינוק הכי גדול: המעיינות החמים של האקובה, תענוג שלא כדאי להחמיץ. כל אונסן שכזה מורכב לרוב ממבנה יפני מסורתי שבתוכו יש בריכות עם מים שנשאבים ממעיינות תת קרקעיים, ויש גם בריכות חיצוניות שמאפשרות לטבול במים המהבילים כשפתיתי שלג יורדים מסביב.

כמה זה עולה? חדר זוגי החל מ-25,000 ין (כ-298 דולר) ללילה לאדם, כולל ארוחת בוקר וערב; סוויטה מ-40,000 ין (כ-475 דולר) ללילה.

אתר אינטרנט

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.