תפריט עמוד

ספרדי כפול: חופשת שלג בפירנאים

איך אפשר ליהנות מחופשת שלג חווייתית במיוחד? הכנו לכם מקבץ אטרקציות מלהיבות בפירנאים הספרדיים ולקינוח ממתינה לכם ברצלונה היפהפייה

ככל שמצפינים מברצלונה ועולים במעלה רכס הפירנאים, הנופים מתחלפים מירוק וכחול ללבן בוהק. זה הזמן להתחיל להתרגל לשלג ולהנאות שהוא מציע.

MEDRAFT מציעים לכם שלל פעילויות ואטרקציות מיוחדות בפירנאים הספרדיים: מזחלות הכלבים – מסתבר שלא רק באלסקה או בלפלנד אפשר לנסוע במזחלת רתומה לכלבים, גם כאן ממתינה לכם החוויה המיוחדת הזאת. הטיול במזחלת הכלבים עובר בשבילים לבנים, בין עצי היער, עם תצפיות נוף מקסימות.

נהיגה מלאת חוויות באופנועי שלג במרחבים הלבנים

אבל זאת רק ההתחלה: אחת החוויות המדהימות שמצפה לכם היא רכיבה על גבי אופנועי שלג בפסגות הגבוהות של הפירנאים, הוסיפו לכך ירי חץ וקשת, מזחלת הרים ומגלשות האלפיניות. כל האטרקציות האלה עוברות דרך נופים מושלגים.


סקי במדרונות המושלגים של אנדורה

ואם כבר שלג איך אפשר בלי סקי? טיול בפירנאים כולל גם "קפיצה קטנה לחו"ל" לנסיכות הזעירה אנדורה, שנמצאת בלב רכס הפירנאים בגבול שבין ספרד לצרפת. אנדורה אולי קטנה בשטח, אבל היא מעצמה של ממש בתחום הסקי. יש בה אתרי סקי מוצלחים, עם מעליות משוכללות ובתי ספר לסקי, כך שגם מי שלא גלש מעולם יכול לקבל הדרכה ולצאת אל המדרונות המושלגים.


ברצלונה, סיום מושלם לחופשת שלג בניחוח ספרדי

ואחרי כל החוויות המושלגות הגיע הזמן ליהנות ממנעמי העיר הגדולה. ברצלונה, אחת הערים היפות והתוססות באירופה, היא מקום נהדר לביקור בסופה של חופשת שלג: אפשר לעשות קצת שופינג, לשבת בבית קפה, להתפעל מהארכיטקטורה המרהיבה וכמובן – לספוג תרבות במוזיאונים המצוינים. סיום מושלם לחופשה שלג עמוסה בחוויות. אולה!

כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.