תפריט עמוד

ספא – 10 אתרים שמעניקים קצת שקט

שלווה היא כיום המצרך המבוקש ביותר. הלחץ, החיפזון, הבעיות המעיקות, כל אלה מקשים על החיים שלנו. אתרי הספא החדשים קמים כדי לפתור את הקשיים הללו. פעם באו לכאן כדי להירפא, עכשיו זה אחרת. מים חמימים, מסאג' מפנק ובעיקר המון המון אווירה מרגיעה. 10 אתרים שלא רוצים לצאת בהם מהמים

הרודס ויטאליס, אילת
אגף הספא של מלון הרודס באילת, בו 52 חדרים, מוקדש כולו לנהנתנות ופינוק, תוך שימת לב לפרטים הקטנים ולעיצוב מרשים. החדרים גדולים במיוחד, צופים לים האדום ומאובזרים כולם בג'קוזי. הספא של המלון הוא מהמרשימים בארץ וכולל מגוון מתקנים מענגים, כמו מפלי עיסוי חמים וקרים, בריכות עיסוי, בריכת שחייה, שחציה מקורה וחציה פתוחה וצופה לנוף, סאונות וכמובן מגוון טיפולים.
מחיר: מ־1,088 שקל לזוג ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר.
טלפון: המלון – 6380000־08, הזמנות – 20־20־20־800־1
www.sheraton.co.il/heb/main.php?s_hotel_id=7

אחוזת יערות הכרמל
זהו לא עוד מלון כי אם אחוזה של ממש עם גנים מטופחים, שנמצאת בלב הטבע, ביערות הכרמל. כאן נעשה הכול על מנת לתת לאורחים תחושת פינוק וניתוק.
הספא, מהמקצועיים בארץ, מציע מגוון רחב מאוד של טיפולים, הכוללים עיסויים ועטיפות גוף, וכן מגוון של חבילות טיפולים שמטרתם לסייע בין היתר להפגת מתחים, לסילוק רעלים מהגוף או להורדת המשקל. האירוח על בסיס פנסיון מלא, ומבוסס על מזון אורגני.
מחיר: מ־1,550 שקל לזוג ללילה על בסיס פנסיון מלא.
טלפון: 8307888־04
www.isrotel.co.il/Content/Carmelforestspa_intro.html

ספא וילג', חמת גדר
אתר הספא היוקרתי שנפתח בחמת גדר מהווה אלטרנטיבה מצוינת למי שרוצה ליהנות מהמרחצאות, אך סולד מההמוניות. הכניסה מוגבלת ל־120 איש בלבד ומגיל 16 ומעלה. יש כאן בריכה תרמו־מינרלית שטמפרטורת המים בה מגיעה ל־42 מעלות, מפל מים לעיסוי, ג'קוזי, וסאונות. המלון מורכב מ־28 בקתות עץ נפרדות, בכולן בריכת ג'קוזי אליה מגיעים מי מעיין.
מחיר: מ־1,450 שקל לזוג על בסיס חצי פנסיון ושני טיפולים (אחד לכל אחד).
טלפון: 6655550/1/5/7־04
www.hamat-gader.com/spaMainPage.php

ספא "אחוזת ארבע העונות" במקסיקו מציע מסאג' בניחוח אקזוטי, בו משתמשים בין היתר בטקילה ריחנית וטעימה להפליא

The Elounda Spa and Thalassotherapy,
מלון Blue palace, כרתים, יוון

מלון וספא חדשים יחסית באלונדה, שהצליחו בזמן קצר לכבוש לעצמם מקום

נוף האי ספילונגה בספא אלונדה בכרתים

בצמרת מלונות היוקרה של כרתים. החדרים שבמקום מפנקים במיוחד וברבים מהם יש בריכה פרטית שנדמית כממשיכה לתוך הים, וממנה נשקף הנוף עוצר הנשימה של האי ספינלונגה. גולת הכותרת של המקום היא הספא, שמשתרע על פני למעלה מ־2,000 מטר מרובע וכולל בריכות, סאונות, וג'קוזי.
מחיר: מ־254 אירו ללילה בבונגלו עם נוף לים על בסיס לינה וארוחת בוקר.
טלפון: 65500־28410־30+
www.bluepalace.gr

Brenner's Park Hotel and Spa,
באדן באדן, גרמניה

עיירת הספא באדן באדן, המכונה בירת הקיץ של אירופה, משכה אליה את מיטב האצולה האירופית במאה ה־19 וגם היום קסמה לא פג, הודות ליופייה של העיירה הנמצאת באזור היער השחור, והודות למרחצאות שבה. בין אתרי הספא הרבים במקום בולט מלון  Brenner's הוותיק, שמשמר את הקסם של פעם עם טיפולים טובים.
מחיר: מ־310 אירו לחדר זוגי, 22.5 אירו לארוחת בוקר (בופה).
טלפון: 9000־7221(0)49+
www.brenners.com

סנטראל, קארלובי וארי, צ'כיה
קארלובי וארי ידועה יותר בשמה הגרמני קארלסבאד. פעם, במאה ה־19 זו היתה פינת המשחקים וההבראה של הקיסרים. עכשיו כולם בני אצולה ואין בעיה למצוא חדר בכל דרגה, מחיר או פינוק בעיר הזו שכולה סובבת סביב תרבות הספא. מים בעלי סגולות רפואיות פורצים כאן ללא הרף מן האדמה והמבקרים שותים מהם ללא הפוגה.
האפשרות שמוצעת כאן – מלון ספא סנטראל – אינה הכי יקרה אבל היא בהחלט מפנקת ונעימה.
מחיר: 180 דולר ללילה לחדר על בסיס חצי פנסיון.
טלפון: 111־182־353־420+
www.interhotel-central.cz

האטרקציה המרכזית של ספא "הלגונה הכחולה"
באיסלנד היא בריכה תרמלית ענקית של מי ים בצבע
כחול מדהים, הפורצים מבטן האדמה

Blue Lagoon, איסלנד
זהו האתר היחיד ברשימה שלא כולל מלון, אך מספק חווית ספא מרגשת גם כך. האטרקציה המרכזית היא בבריכה תרמאלית ענקית של מי ים בצבע כחול מדהים הנשאבים מבטן האדמה. השילוב בין הקור האיסלנדי שבחוץ למים החמים שבפנים, יחד עם הנופים המרהיבים שמסביב יוצרים תחושה של גן עדן קטן.
טלפון: 8800־420־354+
www.bluelagoon.com

Four Seasons Resort ,Chiang Mai

הספא בצ'אנג מאי מעוצב כמקדש תאי עתיק

תאילנד
המלון, הנחשב לאחד הטובים בעולם, משלב בין מראה של כפר תאילנדי מסורתי בג'ונגל להדוניזם ופינוק. הספא המצוין של המלון מאפשר להתרגע ולהתפנק לאחר יום עמוס בהרפתקאות. הספא מעוצב כמקדש תאי עתיק, ובו מגוון מתקנים כבריכות טבילה ומיטות מסאג'.
מחיר: מ־550 דולר ללילה לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר.
טלפון: 181־298(53)66+
www.fourseasons.com/chiangmai

Escondido ,The Golden Door, קליפורניה
אתר ספא מהיוקרתיים בעולם, ששם דגש על פרטיות ושירות – מספר המתארחים מוגבל לארבעים בשבוע וארבעה אנשי צוות דואגים לכל אורח. העיצוב של האתר הוא בהשראה יפנית וכך ניתן ליהנות כאן מגנים מרהיבים, אגמים ואמנות יפנית. הייחוד של המקום  – הוא מוקדש כולו לנשים, וגברים מתקבלים לעתים רחוקות.
מחיר: 6,750 דולר לאדם לשהייה של שבוע ימים על בסיס הכל כלול.
טלפון: 5777־744(760)1+
www.goldendoor.com

Four Seasons Resort ,Punta Mita,
מקסיקו

מלון ספא נוסף של רשת ה־Four Seasons, המדורג גם הוא כאחד ממלונות הספא הטובים בעולם. המשמעות של שם המקום, Punte Mita, היא מקום למנוחה, והמנוחה מענגת במיוחד במקום הזה. המלון נמצא על רצועת חוף לא רחוק מפוארטו וואלרטה, עם חול רך וים טורקיז, והלינה היא בבקתות עץ בסגנון מקסיקני, לחלקן בריכות טבילה פרטיות. הספא מציע מגוון טיפולים בניחוח אקזוטי, ביניהם מסאג' Punta Mita, בו משתמשים בטקילה.
מחיר: מ־585 דולר לחדר זוגי על בסיס לינה וארוחת בוקר.
טלפון: 6000־291(329)52+
www.fourseasons.com/puntamita

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.