תפריט עמוד

ספארי בטנזניה בעונת ההמלטות

שמורות הטבע היפות של טנזניה, ובראשן הסרנגטי, מתמלאות בחיים חדשים במהלך פברואר ומרץ. ספארי בעונת ההמלטות מציע מראות טבע בלתי נשכחים

בפברואר הקרוב נערכים הטיילים אוהבי הספארי לקראת עונת ההמלטות בשמורת הסרנגטי בטנזניה. חברת ספארי קומפני מזמינה את התייר הישראלי שטרם חווה מראות טבע מרגשים שכאלה, להצטרף לחוויה בלתי נשכחת בשמורות של אפריקה.

הטיול מורכב משמונה ימים של ספארי קלאסי בשמורות הטבע והכפרים, בדגש מיוחד על שמורת הסרנגטי ועונת ההמלטות של עדרי הגנו, הזברות, האימפאלות והאנטילופות. מתחילת פברואר ועד אמצע מרץ, מגיעה הנדידה הגדולה למישורי הסרנגטי והנקבות ההרות מתקבצות יחדיו כדי ללדת.

בתקופת ההמלטות הנקבות ההרות מתקבצות במישורי הסרנגטי | צילום: משה שי

בתקופה זו נולדים אלפי גורים בכל יום, והשמורה מתמלאת בחיים חדשים. זוהי תקופה מדהימה לטיול ספארי בטנזניה, עם אפשרות לצפות בהתנהגות בעלי החיים – לידה, הנקה, גורים משחקים בסביבתם הטבעית. בנוסף לשמורת הסרנגטי, המסע עובר גם בשמורת אגם מניראה ומכתש הנגורנגורו, מהשמורות היפות ביותר של טנזניה, וכן בכפרי השבטים באזור: ההדזה, שבט הנוודים, והמסאי, שבט הלוחמים. להשלמת החוויה, הלינה בלודג'ים ובחוות סמוכות ברמת תיירות גבוהה וכן לינת קמפינג במחנה אוהלים מאובזר, חוויה של לא פחות ממיליון כוכבים.


אהבה בשחור-לבן. זברות בטנזניה

עונת ההמלטות בטנזניה: 8 ימים, החל מ-3,444 דולר לאדם
פרטים נוספים: ספארי קומפני, טלפון: 03-5617021
אתר אינטרנט


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.