תפריט עמוד

ספארי אופנועי שלג בעומק הקרפטים הרומניים

שלושה ימים של נהיגה מלאת אדרנלין באופנועי שלג, בין נופים של פסגות נישאות ויערות עבותים. את הערבים מבלים בבקתת הרים כפרית עם ארוחות קדרה עשירות מול אח מבוערת

גם מי שזמנו קצר יכול ליהנות מחופשת חורף מלאת ריגושים, שכולה שלגים ואקשן לבן, הכי רחוק מהחורף הישראלי המתון. ספארי אופנועי שלג ברכס הקרפטיים ברומניה מאפשר להתנסות בחוויה מלאת אדרנלין בנופים מושלגים, בין כפרים קטנים ובקתות הרים ציוריות, עם אוכל עשיר, טעים ומחמם, ומפגשים עם תושבים מקומיים מסבירי פנים. את הטיול אפשר לעשות גם באופן עצמאי. החבילה למטייל העצמאי כוללת את כל המרכיבים: טיסות, לינה, סידורי קרקע, וכמובן – אופנועי שלג ומסלולי רכיבה בלב הקרפטים.

רומניה אמנם נמצאת במרחק טיסה קצרה מישראל, אבל כשנוהגים ביערות העבותים שמכוסים בשמיכת שלג עבה, נושמים את ריח האורנים ומאזינים לשקט המוחלט המשתרר כשמדוממים מנועים. התחושה היא שהגענו לקצה העולם.

אופנוע שלג ביערות המושלגים ברכס הקרפטים

במרכז הטיול נמצא, כמובן, אופנוע השלג – כלי אתגרי שבעזרתו אפשר להתנסות בסוגים שונים של טכניקות נהיגה בשלג. הריגוש שבנהיגה, המראות הקסומים של יערות מושלגים והשלג הלבן והרך שסופג את הזעזועים, כל אלה הופכים את הטיול למיוחד במינו. גם מי שמעולם לא נהג באופנוע שלג ירגיש בנוח: לפני שיוצאים לדרך מקבלים הדרכה והסברים מפורטים, לומדים להכיר את הציוד המיוחד, את כללי הבטיחות, כיצד להפעיל את האופנוע ולתמרן בשלג. חשוב לציין, שאת הטיול מלווים מדריכים רכיבה מקצועיים ומוסמכים.

אחרי שמכירים את כלי הרכב המיוחד הזה, מתניעים ויוצאים לתרגל את היכולות שלו בשלג. ביערות לבנים מתרגלים טכניקות נהיגה, לומדים איך לסובב את האופנוע, כיצד לבלום וכדומה – עד שמשיגים שליטה מוחלטת.

חורף בקרפטים. הכי רחוק מהחורף הישראלי, ועם זאת במרחק טיסה קצר

בעוד שאת הימים מבלים ברכיבה בין רכסים לבנים, יערות מחטניים, עמקים קפואים ותצפיות מרשימות, בערבים מתחממים ונותנים לשרירים להירגע אחרי יום גדוש בפעילות  מאומצת. זה הזמן להתמקם בבקתת הרים נעימה, שבקיץ משמשת להולכי רגל ולרועים ובחורף הופכת בית חם לרוכבי אופנועי שלג. שם, לצד האח הבוערת, נהנים מארוחת ערב עשירה של תבשילי קדרה או בשרים על האש כמיטב המסורת הרומנית, משיחות חבריות ומהכנסת האורחים הלבבית של המקומיים.

כתבה פרסומית


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.