תפריט עמוד

סערות שלגים משבשות את חופשות חג המולד

מזג אוויר סוער במרכז אירופה ובמזרח ארצות הברית אחראי לחסימת כבישים, ביטולי טיסות ושיבושים קשים בתנועת הרכבות, וזאת בתקופה בה רבים יוצאים לחופשות החורף

מזג האוויר הסוער בחוף המזרחי של ארצות הברית הותיר המוני נוסעים תקועים ללא טיסות ליעד אליו רצו להגיע. "אנחנו עושים כמיטב יכולתנו לעזור ללקוחות שלנו להגיע ליעדי החופשה שלהם", אמר דובר חברת התעופה האמריקאית דלתא והוסיף כי החברה מנסה למצוא טיסות חלופיות. השלג הכבד שירד לאורך החוף המזרחי גרם לביטול של טיסות רבות, דווקא בתקופה בה האמריקאים יוצאים לחופשת חג המולד ולביקורים משפחתיים. ערים רבות לאורך החוף המזרחי כוסו בשכבה עבה של שלג. בפילדלפיה, למשל, ירדו 50 ס"מ של שלג ביום אחד. גם וושינגטון כוסתה בלבן, תוצאה של הסערה הגדולה שידעה הבירה האמריקאית מזה שנים. בניסיון להתגבר על אי הסדרים הקשים שנוצרו בשדות התעופה, חברות התעופה רבות שינו את מועדי הטיסות והוסיפו טיסות חדשות. כמו כן, ניתנה הבטחה כי לא יוטלו קנסות על נוסעים שביטלו את חופשתם ברגע האחרון או כאלה שנתקעו בדרך לשדה התעופה והחמיצו טיסות.

גם באירופה מזג האוויר הסוער פגע בהכנות לחג המולד, כאשר סופת שלגים עזה כיסתה את מרכז היבשת בסוף השבוע האחרון. בנוסף לדרמה שהתרחשה במנהרה המחברת בין אנגליה לצרפת, כאשר כמה רכבות יורוסטאר נתקעו שם במשך שעות ללא תאורה או חימום, קווי רכבות נוספים נסגרו ובעיות תחבורה קשות ברחבי היבשת מונעים מאנשים להגיע למחוז חפצם.
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.