תפריט עמוד

סנורמה היא מצטיינת המכירות של רויאל קאריביין

הפרס הוענק לאורי שנבל, מנכ"ל סנורמה, על ידי הלן בק, מנהלת השיווק האזורית של התאגיד באירוע שנערך בתל אביב. עוד סיפרה בק על שיטת תמחור חדשנית של רויאל קאריביין עבור השוק האמריקאי

תאגיד השיט רויאל קאריביין, השני בגודלו בעולם, הכריז על חברת סנורמה, בבעלותו של אורי שנבל וקבוצת קשרי תעופה, כעל הנציגה המצטיינת של החברה באירופה לשנת 2014. סנורמה היא נציגת המכירות הרשמית והבלעדית של רויאל קאריביין בישראל, וזהו הישג משמעותי לחברה ישראלית בענף השיט בפרט וענף התיירות בכלל.

אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה: "אני שמח מאוד על הזכייה המשקפת את פועלנו כמובילי השוק ואת ההכרה וההוקרה למאמצינו והישגנו הצומחים באופן עקבי ברחבי עולם. תחום חופשות השיט בישראל נמצא בעלייה מתמדת ואני סבור שמגמה זו תימשך גם בעתיד. הישראלים למדו על היתרונות הגלומים בהפלגות הנופש, ומצביעים ברגליים".


הלן בק, מנהלת השיווק האזורית של רויאל קאריביין, מעניקה את הפרס לאורי שנבל, מנכ"ל סנורה | צילום: רפי דלויה

את הפרס של נציגות המכירות המצטיינת העניקה לאורי שנבל הלן בק, מנהלת השיווק האזורית של רויאל קאריביין, ביארוע שהתקיים בבית הבד בשרונה, תל אביב. באירוע סיפרה בק על התוכניות של החברה לקיץ 2015 ומעבר לו, ועל שיטת תמחור חדשה שרויאל קאריביין הציגה בשוק האמריקאי: החברה מתחייבת שלא להוריד מחירים החל מחודש לפני היציאה לשיט, גם אם משמעות הדבר תהיה חדרים ריקים במהלך ההפלגה. החשיבה העומדת מאחורי הצעד המהפכני הזה היא נאמנות לנוסעים שרכשו כרטיסים זמן רב לפני חופשת השיט וכן לסוכנים שעמלתם נגזרת ממחיר הכרטיס. כאמור, הצעד הזה נבדק בשלב זה רק בשוק האמריקאי ולא ישפיע על מחירי חבילות השיט הנמכרות במקומות אחרים בעולם, בהם ישראל.

בריכת שחייה באלור אוף דה סיזס, האנייה הגדולה בעולם, שתפליג במהלך הקיץ הנוכחי בים התיכון

תאגיד רויאל קאריביין, הכולל שלוש חברות (רויאל קאריביין אינטרנשיונל, סלברטי קרוזס ואזמארה קלאב קורזס), מחזיק ביותר מ-30 אוניות, בהן האנייה הגדולה בעולם – Allure of the Seas, שמגיעה החודש לראשונה לאזור הים התיכון. החל מ-19 במאי תצא האנייה מדי יום ראשון מנמל ברצלונה להפלגה בת שבעה לילות, עם עגינות בפלמה דה מיורקה, פרובאנס, פיזה ועוד.

בתמונה הפותחת: Allure of the Seas במבט-על

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.