תפריט עמוד

סלובקיה למשפחות – בין הרים למערות

טיול משפחות ברכבים פרטיים עובר בנופים ההרריים של סלובקיה, וכולל שפע של פעילויות מלהיבות כמו רפטינג, אופני הרים, חץ וקשת, מזחלות אלפיניות ומערות נטיפים וקרח

סלובקיה היא אחד הסודות השמורים של אירופה. בשונה מצ'כיה, שכנתה המתוירת, שממנה נפרדה עם פירוק הגוש הסובייטי – סלובקיה מוכרת הרבה פחות. אין כמו האביב כדי להכיר את הטבע הנפלא של סלובקיה, שמשופע ברכסי הרים, יערות, אגמים, מערות נטיפים וקרח וטירות עתיקות. כל אלה מהווים תפאורה מושלמת לשפע של פעילויות מלהיבות: רפטינג בנהר, רכיבה באופני הרים, ירי בחץ וקשת, גלישה במזחלת אלפינית, מגלשות ובריכות בפארק מים, טיול במערות נטיפים וקרח ועוד ועוד. בסוף יום עמוס בחוויות אפשר להירגע במלונות משפחתיים נוחים במיוחד.

טיול למשפחות של MEDRAFT בסלובקיה מתבצע ברכבים פרטיים, וכך אתם יכולים לשהות בקרבת בני המשפחה, להשלים פערים וליהנות מזמן איכות, שלא תמיד יש בבית.

עם הילדים בהרי הטטרה הגבוהים. זמן איכות משפחתי שלא תמיד יש בבית

עם הנחיתה בבודפשט, בירת הונגריה השכנה, אוספים את הרכבים ונוסעים צפונה לשמורת הרי הקראסט הסלובקי. כאן, בנופים הירוקים המשגעים, מגיעים להרפתקה הראשונה של הטיול: גלישה חווייתית במזחלות אלפיניות מהירות. את הכיף הזה לא תרצו להפסיק!

היום הבא של הטיול מוקדש כולו ליערות האדירים של הקראסט הסלובקי. טיול רגלי בין עצי היער, נסיעה לאורכו של אגם רוזין, הפסקות קפה בחיק הטבע וירי בחץ וקשת מקצועיים.


הנופים הירוקים של סלובקיה הם תפאורה מושלמת לפעילויות אדרנלין

היום השלישי נפתח בביקור במערת קרח מופלאה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. אל המערה מגיעים בהליכה דרך היער, וכשנכנסים בעד הפתח הקטן מתגלה לכם עולם מופלא וקפוא, עם שלל צורות מדהימות המפוסלות בקרחון. מכאן ממשיכים לעבר הרי הטטרה הגבוהים, שם נשהה בימים הבאים.


רפטינג בנהר. חוויה מהנה ורטובה

ההרפתקאות רודפות זו אחר זו: אבנהר דונצ'אק, אתם נהנים מחוויית רפטינג מעוררת חושים. בהמשך ממתינים לכם אופני הרים, איתם רוכבים לאורך הנהר, בלב היער. בדרך עושים "קפיצה קטנה לחו"ל", אל הצד הפולני של השמורה.


מי הטורקיז של אגם רוזין מוקפים ביערות ובפסגות

הבוקר הבא נפתח במסע מרגש מסוג אחר: עלייה ברכבל הארוך והגבוה ביותר בסלובקיה אל אגם אלפיני בין הפסגות. שם, בנופים עוצרי נשימה, יוצאים לטיול רגלי סביב האגם. ואם המים הצלולים עשו לכם חשק לקפוץ פנימה, כדאי לחכות לפארק המים המלהיב שמחכה לכם בהמשך היום. המגלשות המתפתלות ישמחו את הילדים, בזמן שאתם מתענגים על בריכות המים החמות והקרות.


בפארק המים הילדים נהנים מהמגלשות וההורים מתענגים בבריכות חמות

סלובקיה היא לא רק הרים ונופים, אלא גם ערים עתיקות. הטיול לא מדלג על לבוקה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, עם טירות עתיקות וכנסיות גותיות עצומות, או על קושיצ'ה, ששימשה בירת התרבות האירופית ב-2013.


הליכה על גשרים מתנדנדים בין העצים בפארק חבלים

בקושיצ'ה גם חווים את מנת האדרנלין האחרונה לטיול: ביקור בפארק חבלים, הכולל הליכה על גשרי חבלים מתנדנדים וגלישת אומגות בין צמרות העצים. קושיצ'ה מספקת שפע של עניין גם להורים, עם טיול ברחובות היפים וארוחה במסעדה מצוינת.

הטבע הפראי של סלובקיה, הנופים עוצרי הנשימה ושלל ההרפתקאות המשפחתיות הייחודיות יישארו אתכם עוד זמן רב אחרי שתחזרו הביתה.


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.