תפריט עמוד

סלובקיה: חוויה מעולם אחר

רוצים לצאת לחופשת שלג נהדרת המשלבת חוויה ופינוק יחדיו? יש לנו את היעד המושלם עבורכם! סלובקיה מציעה מרחבים בתוליים מכוסים בשלג, פסגות מושלגות ובריכות תרמיות מפנקות. מתאים במיוחד למשפחות

בסלובקיה יש את כל הנחוץ להנאה חורפית מובטחת: גם שפע של אפשרויות לפעילויות שלג מדליקות וגם אתרי ספא מצוינים עם בריכות מים חמימות שכיף לטבול בהן כשמסביב הכל מושלג. התפאורה הטבעית מקסימה לא פחות: ההרים הגבוהים והיערות הבתוליים מתכסים בשמיכה עבה של שלג ממש כמו באגדות ומשמשים רקע לטיול החורפי. מושלם, כבר אמרנו?

מי אמר שלג ולא קיבל? נסיעה מלאת אדרנלין באופנוע שלג

אז מה עושים בסלובקיה בחורף? המון! מרחבי השלג העצומים הופכים למגרש המשחקים הפרטי שלכם. כמו, למשל, רפטינג שלג: מטפסים לראש גבעה מושלגת עם סירת רפטינג, ומהפסגה גולשים במהירות במדרון. כיף אמיתי!
אבל זאת רק ההתחלה. בימים הבאים נהנים מנסיעה באופנועי שלג ביערות עד, חוויה מלאת אדרנלין אבל לא אקסטרימית מדי, המיועדת גם ילדים ובני נוער.


בר המשקאות באתר ספא סלובקי

מי שזקוק לפעילות מעט רגועה יותר, יכול להכיר מקרוב את היערות הצפופים של הרי הטטרה במסגרת טיול הליכה בנעלי שלג. אם תעמדו מדי פעם בשקט, אולי תזכו לראות סנאי או שועל החומקים להם בין העצים (או לפחות להבחין בעקבות שלהם על השלג הרך).


עוד תענוג חורפי: טבילה בבריכה חמה, כשמעל מתנשאות פסגות מושלגות

ואחרי כל הפעילויות, מגיע הזמן לפינוקים. אחד הפינוקים החורפיים המענגים המומלצים הוא טבילה בבריכות מים חמות. את הכיף הזה פשוט אי אפשר להפסיק: אתם יושבים בבריכה החמימה, מוקפים בפסגות מושלגות, לוגמים משקה מהביל ומרגישים איך השלווה מתפשטת אט-אט בכל הגוף. תענוג!

ברחבי סלובקיה יש לא מעט פארקי מים מקורים, המתאימים מאוד לבילוי חורפי. משפחות ימצאו כאן את הבילוי המושלם: בעוד שההורים מתרווחים בבריכה תרמית או נרגעים בג'קוזי ובסאונה, הילדים נהנים עד אין סוף בבריכות ובמגלשות המים המפותלות.

כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.